Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ام‌اس‌ان‌بی‌سی، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل گزارش‌ها درباره ادعای رشوه روسیه به گروه طالبان برای کشتن نیرو‌های آمریکا و ناتو اعلام کرد باید فورا تحریم‌هایی علیه روسیه از سوی ایالات متحده اعمال شود.

نانسی پلوسی گفت: ما باید تحریم‌هایی را علیه روسیه اعمال کنیم و باید فورا این اقدام را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانسی پلوسی نظامیان آمریکایی طالبان افغانستان پیمان ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که ایالات متحده با مخالفت با تحقیقات دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) در مورد اسرائیل، ریاکاری می‌کند، اما از حکم دادگاه برای دستگیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه حمایت کرد.

 دیوان کیفری بین‌المللی که می‌تواند افراد را به جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل‌کشی متهم کند، در حال بررسی جنگ غزه است که اکنون در هفتمین ماه خود قرار دارد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید دیروز دوشنبه گفت که ایالات متحده از تحقیقات دیوان کیفری بین‌المللی درباره اسرائیل حمایت نمی‌کند و معتقد است که دادگاه صلاحیت ندارد.

این در حالی است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا سال گذشته گفت که تصمیم دیوان بین المللی کیفری برای صدور حکم بازداشت پوتین موجه است. ایالات متحده جزئیات جنایات جنگی ادعایی روسیه در اوکراین را با دیوان کیفری بین المللی در میان گذاشته است.

روسیه می‌گوید صدور حکم علیه پوتین، تلاش بی‌معنی غرب برای لکه‌دار کردن اعتبار روسیه است و جنایات جنگی در اوکراین را رد می‌کند. 

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز سه شنبه در پستی در تلگرام گفت: واشنگتن به طور کامل از صدور حکم دادگاه بین‌المللی کیفری علیه رهبری روسیه حمایت می‌کند. اما «نظام سیاسی آمریکا مشروعیت این ساختار را در رابطه با خود و ماهواره‌هایش به رسمیت نمی‌شناسد» و افزود که چنین موضعی از نظر فکری «پوچ» و ریاست.

کرملین صدور حکم قضایی علیه پوتین را ظالمانه و از نظر قانونی باطل خوانده است، زیرا روسیه معاهده‌ای را که دیوان کیفری بین المللی را ایجاد کرده است، امضا نکرده است.

اسرائیل عضو دیوان بین المللی کیفری نیست، در حالی که سرزمین‌های فلسطینی در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک کشور عضو پذیرفته شدند. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت که هر گونه تصمیم دیوان بین‌المللی کیفری بر اقدامات اسرائیل تأثیری نخواهد گذاشت، اما سابقه خطرناکی را رقم خواهد زد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده اند که مقامات اسرائیلی نگران هستند که دادگاه حکم بازداشت نتانیاهو و دیگر مقامات ارشد را به اتهام نقض قوانین بین المللی بشردوستانه در غزه صادر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود