Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی راد شهردار کاشان با اشاره به تأثیر محور فین بر توسعه گردشگری کاشان اظهار داشت: محور فین یا همان خیابان امیرکبیر کاشان به دلیل قرارگیری باغ تاریخی و جهانی فین کاشان در انتهای این مسیر از نظر توسعه گردشگری و دسترس پذیری یک محور مهم است که هیچ جایگزینی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه آزاد سازی کامل این محور ۲۶ سال است که متوقف مانده است، ابراز داشت: برای آزادسازی کامل محور فین کاشان نیاز به تملک و آزادسازی بیش از ۷۰ هزار متر مربع از اراضی و املاک این محور است.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه میزان اعتبار لازم برای این امر مقدار بسیار بالایی است، خاطرنشان کرد: این میزان زمین برای آزادسازی فقط ۲۰ درصد کل محور را تشکیل می‌دهد.

او با بیان اینکه شهرداری کاشان برای انجام این مهم جلسات متعددی را با تصمیم گیرندگان حوزه بانکی برای تأمین اعتبار این پروژه برگزار کرده است، بیان داشت: طرح توجیهی این پروژه برای فراهم شدن منابع آزادسازی به شورای پول و اقتصاد بانک مرکزی ارسال شده است.

  بن‌بست ۲۶ ساله آزادسازی محور فین تلخ و آزاردهنده است

ابریشمی راد با اشاره به اینکه بن‌بست ۲۶ ساله آزادسازی محور فین تلخ و آزاردهنده است، یادآور شد: امیدواریم با اقدامات انجام شده و همکاری و کمک دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم این پروژه را برای رفاه حال مردم و توسعه اقتصادی و گردشگری شهر کاشان به زودی آغاز کنیم.

او همچنین با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی پروژه‌های عمرانی از جمله مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری است، تاکید کرد: به این منظور سعی شده است در انجام پروژه‌های عمرانی شهرستان کاشان از مشاورین و پیمانکاران خبره و زبده در این عرصه استفاده کنیم.

شهردار کاشان با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی کاشان افزود: پروژه زیرگذر سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از این پروژه هاست که نقش مهمی در کاهش بار ترافیک بلوار قطب راوندی، بلوار شهید خادمی و جاده کمربندی دارد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کاشان تامین اعتبار محور فین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برنامه سال جدید وزارت علوم در راستای جذب دانشجویان در صنعت اظهار کرد: در کنکور ۱۴۰۳ شرایطی را برای استادانی که علاقه‌مند به فعالیت در زمینه نیاز‌های جامعه هستند، اختصاص داده ایم تا خودشان به جذب مستقیم دانشجو اقدام کنند. 

وی افزود: مثلا، اگر استادی بر اساس نیاز‌های ثبت شده در سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌ها (نان) طرح دانشجویی تعریف کند، نامش در دفترچه کنکور لحاظ می‌شود و از همان قسمت به صورت مستقیم دانشجو پذیرش می‌کند و دانشجو هم می‌داند که در خصوص چه موضوعی باید انتخاب رشته کند. 

زلفی گل تصریح کرد: مسیر دوم جذب دانشجو در صنعت مربوط به دانشجویان استعداد درخشان است؛ بر همین اساس استادانی که در راستای نیاز صنعت با صنایع قرارداد منعقد کرده یا متناسب با سامانه نان طرح نامه یا پروپوزال دانشجویی تعریف کنند از بین استعداد‌های درخشان که جزء ۲۰ درصد ورودی رشته خودشان هستند، می‌توانند مستقیم به صورت استاد محور دانشجو پذیرش کنند و دیگر نیازی به شرکت دانشجو در کنکور نیست. 

وزیر علوم ادامه داد: با انجام فعالیت‌های مذکور به تدریج بخشی از ظرفیت تحقیقاتی کشور به نیاز‌ها و مسائل کشور سوق داده می‌شود، از طرفی برای استادانی که ارتباط خوبی با صنعت دارند، مبلغ قراردادهایشان تا ۳ برابر افزایش می‌یابد، مثلا، اگر استادیار رشته انسانی حقوق ماهیانه ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کند و مبلغ قراردادی که با صنعت منعقد کرده است ۶۰ میلیون تومان است، می‌تواند به جای دریافت سالانه یک پایه تشویقی سالانه ۳ پایه تشویقی دریافت کند.

زلفی گل گفت: به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی که در راستای نیاز‌های صنایع و جامعه باشند اگر کاربردی نوشته شوند ۲ برابر پژوهانه و اگر فناور محور باشند تا ۳ برابر گرنت اختصاص تعلق می‌گیرد. مثلا، به رساله عادی دانشجوی دکتری ۲۵ میلیون تومان گرنت و به رساله کاربردی ۵۰ میلیون تومان و به رساله فناور محور ۷۵ میلیون تومان گرنت اختصاص خواهد یافت. 

وزیر علوم در پایان بیان کرد: تعداد پذیرش دانشجویان در صنایع مختلف بدون هیچ محدودیتی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند