Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جعفر گنج خانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار با ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه‌ای که در استان‌های مختلف کشور حاکم شده، دستورالعمل فعالیت‌های تابستانی به صورت منعطف تدوین شده تا متناسب با شرایط اقدام شود.

وی اضافه کرد: طبق این دستورالعمل اعلام شده برنامه‌های پایگاه اوقات فراغت در حیطه فضای مجازی و فضای حقیقی تدوین شده و مهارت هایی مانند ارتباطی و بصیرتی، فرهنگی، اقتصادی، فنی و حرفه ای و ورزشی سرلوحه این فعالیت ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: در زمان حاضر تعدادی از شهرستان های این استان به ویژه شهر زنجان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند و بر این مبنا تلاش می شود که تمامی برنامه های اوقات فراغت به‌صورت مجازی برای گروه‌های هدف ارایه شود.

وی اظهار داشت: برای اطمینان خاطر دانش‌آموزان و همچنین والدین برنامه های  پایگاه اوقات فراغت از طریق بستر شبکه شاد انجام خواهد شد که اطلاع رسانی های لازم از طریق مدیران  مدارس و چگونگی برگزرای کلاس های مجازی اعلام می شود.

گنج خانلو افزود: کلاس ها و مهارت های مختلف در نظر گرفته شده طوری طراحی شده که علاوه بر استفاده گروه‌های هدف از مطالب ارائه شده والدین نیز می توانند همراه با دانش آموز خود نهایت استفاده را از آن داشته باشند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته اداره کل فنی و حرفه ای این استان در ارائه  مهارت های آموزشی تابستانی آموزش و پرورش به ویژه در زمینه صنایع دستی از قبیل آموزش ملیله مشارکت فعالانه ای خواهد داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی حاکم بر کشورمان ایجاب می‌کند که آموزش های مختلف و متنوع دستگاه‌های اجرایی متولی امر به ویژه نظام تعلیم و تربیت در بسترمجازی انجام گیرد که بررسی نواقص و رفع اشکالات آن می تواند شکل مطلوب‌تری به این آموزش ها بدهد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۲۸ پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش در این استان فعال بود که ۷۹ هزارو ۶۰۰ دانش‌آموز زنجانی تحت پوشش برنامه های مختلف آن قرار گرفتند.

هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزارو ۵۵۰ مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها کرونا مدارس گذران اوقات فراغت فضای مجازی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مدارس گذران اوقات فراغت فضای مجازی زنجان کرونا مدارس گذران اوقات فراغت فضای مجازی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت