Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:06:19 GMT

مجلس یازدهم در برخورد با مفاسد جدی عمل می کند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۲۶۲

مجلس یازدهم در برخورد با مفاسد جدی عمل می کند

خسروی اسفزار گفت: اولویت مجلس یازدهم رفع مشکلات معیشتی و اقتصاد مردم است و در این خصوص با مفاسد جدی عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» عصر دیروز (۱۱ تیر) در جمع مردم گزیک شهرستان درمیان، با اشاره به شیوع بالای کرونا، اظهار کرد: شهدا آبروی عالم هستند و اگر یک مسلمان مبتلا به کرونا؛ با محبت اهل بیت(ع) از دنیا رفت، شهید هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیثی از حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام «حریص و شتابان باشید برای قضاى حوائج مومنان و شادكامى قلبى آنان و دفع هرگونه بدى و دور کردن ناگواری‌ها از آنان،  زیرا که پس از واجبات، هیچ کاری نزد خدای بزرگ، برتر از شاد کردن مؤمنان نیست»، گفت: بعد از انجام واجبات، شایسته ترین کار مومن، شاد کردن دل مومن است، لذا مسئولان باید با حل مشکلات معیشتی و بیکاری مردم، دل آن ها را شاد کنند و در این خصوص مسئولیت هم دارند.

 

وی بیان کرد: امروز مسئولان شهرستان وظیفه اخلاقی خود می‌دانند که به میان مردم بروند و مشکلات آن ها را رصد و پیگیری کنند.

 

وی با بیان اینکه سیره پیغمبر، اطاعت از فرمان خدا است، گفت: اگر مسئولی خدا و قیامت را قبول دارد باید به وعده هایی که داده است، عمل و بدقولی نکند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مردم در جریان انتخابات مجلس، وظیفه دینی و انقلابی خود را با انبوهی از مشکلات انجام دادند ولی امروز مسئولان هنوز در برابر مشکلات معیشت مردم ساکت هستند، این در صورتی است که در برابر مشکلات مردم، مسئولند.

 

خسروی اسفزار گفت: وظیفه مجلس وضع قانون است نه اجرایی کردن امور، اولویت مجلس یازدهم برطرف کردن مشکلات معیشت و اقتصاد است.

 

وی تصریح کرد: قوه قضائیه مردم را امیدوار کرد و با مُفسد و فاسد با هر مقام و جایگاهی برخورد جدی کرد، ما از رئیس قوه قضائیه ممنونیم، این قوه باید همواره با جدیت با فاسد برخورد کند تا مردم مزه عدالت را بیش از گذشته بچشند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با فساد، گرانی، اقتصاد و معیشت اولویت مجلس یازدهم است و قوه قضائیه در کنار مجلس است.

 

وی بیان کرد: مجلس یازدهم دنبال برخورد جدی با فساد است، لذا در وهله نخست مبارزه با فساد را از گروه خود شروع کرده است.

 

خسروی اسفزار با بیان اینکه حکومت اسلامی یعنی عدالت، گفت: مجلس یازدهم در برخورد با مفسد جدی عمل می کند لذا با وحدت سه قوه و شیعه و سنی این روند را ادامه خواهد داد.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین خسروی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس خراسان جنوبي بیرجند خسروی اسفزار مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند