Web Analytics Made Easy - Statcounter



سجاد انوشیروانی سرمربی اسبق تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران در تازه‌ترین مصاحبه خودش خاطره جالبی در خصوص اتفاقات المپیک 2012 ریو تعریف کرده.

به گزارش خبرآنلاین؛ سجاد انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی وزنه بردای ایران که در المپیک 2012 لندن همراه با بهداد سلیمی درخشش فوق العاده ای در آن بازی ها داشت، به تازگی در جدیدترین مصاحبه خودش خاطره جالبی از اتفاقات المپیک لندن تعریف کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوشیروانی درباره یکی از رفتارهای جالب تاماش آیان گفته: من طی سالها حضور در رقابتهای بین المللی چه به عنوان ورزشکار و چه مربی، شناخت خوبی از تاماش آیان، رئیس سابق فدراسیون جهانی پیدا کرده ام. یک خاطره جالب برایتان بگوید.

در المپیک لندن که همه می گفتند شانس بهداد سلیمی و من برای کسب مدال بیشتر از سایرین است، قبل از شروع دسته فوق سنگین، آیان به سالن گرم آمد و با وزنه بردار روسیه ای روبوسی کرد اما با ما فقط دست داد. این موضوع باعث نگرانی ما شد گفتیم نکند پشت پرده خبرهایی هست. اما بعد از پایان مسابقه بهداد و من مدال های طلا و نقره را کسب کردیم و وزنه بردار روس (آلبگوف) روی سکوی سوم ایستاد.

بعدها که جریان را جویا شدم فهمیدم آیان اگر با کسی روبوسی کند، یعنی مدال طلا به او نخواهد رسید. این قضیه گذشت تا سال 2016 که من سرمربی بودم و بهداد قرار بود با تالاخادزه رقابت کند. قبل از شروع مسابقه آیان به رسم همیشه به سالن گرم آمد و این بار با بهداد روبوسی کرد اما با وزنه بردار گرجستانی فقط دست داد. این صحنه را که دیدم توی دلم خالی شد و بعد هم دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903335

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند