Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کمال علیپور خنکداری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق روستایی سوادکوه با تاکید بر اجرای پروژه بر اساس برنامه زمانبندی، گفت: براساس برنامه توسعه این پروژه با توجه به  ایام فصل کاری،باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا بیشترین استفاده از این روزها برای پیشرفت این طرح حاصل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توجه ویژه به مسائل ایمنی و توسعه پایدار را مهم دانست و افزود: شرکت گاز جهت برقراری جریان گاز ایمن و پایدار مشترکان، همزمان با تسریع در عملیات گازرسانی، تصمیماتی را اتخاذ کند.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اقداماتی، چون گازرسانی به مناطق روستایی یک گام مهم در تحقق عدالت و بهره‌مندی همه مردم جامعه از منابع است. بهره مندی ۷۳ درصد جمعیت روستایی سوادکوه از نعمت گاز طبیعی جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران از بهره‌مندی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۳ درصد جمعیت روستایی شهرستان سوادکوه از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود:از مجموع ۱۶۲ روستای منطقه سوادکوه، ۸۳ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.   او افزود:قرار گرفتن روستا‌های سوادکوه در مناطق سخت کوهستانی و جنگلی، آن را در اولویت گازرسانی در راستای حفظ جنگل و جلوگیری از تخریب آن قرار داده است.   جعفری با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی در ۲۰ روستای سوادکوه در دست اجراست که دارای پیشرفت ۹۵ درصدی استد، گفت: گازرسانی به ۴۷ روستای دیگر بخش ولوپی و راستوپی این شهرستان در دست مطالعه و طراحی است.

او افزود: با ورود گاز به این روستاها، بیش از ۱۱ هزار مشترک روستایی از این نعمت خدادادی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گازرسانی به روستا‌های منطقه ورسک در ۳ فاز برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد،گفت: تعداد ۲۶ روستای دهستان ولوپی منطقه آلاشت، تست شبکه به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری و نصب انشعاب می‌باشد.

جلسه بررسی پروژه گازرسانی به روستا‌های سوادکوه با حضور مدیرعامل گاز مازندران، نماینده مردم شریف قائم شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان محلی سوادکوه در فرمانداری سوادکوه برگزار شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس گازرسانی به روستاها شرکت گاز مازندران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر