Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@09:23:13 GMT

هشدار جدی آرش برهانی درباره فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۵۳۷

هشدار جدی آرش برهانی درباره فرهاد مجیدی

آرش برهانی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که انتخاب‌های بد و بی‌ثباتی در تمامی زمینه‌ها استقلال را در این سال‌ها در بدترین وضعیت ممکن قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش برهانی ، در ارتباط با شرایط فعلی استقلال، شایعه استعفای فرهاد مجیدی و اینکه برخی معتقدند جایگاه سرمربی آبی‌ها با نتایج دو بازی اخیر متزلزل شده است، گفت:

به‌خوبی می‌دانید که استقلال در این سال‌ها چقدر از تغییرات بسیار زیاد در کادر فنی، مدیریت و بازیکنان ضربه خورده و اعتقاد من این است که ثبات در هر تیمی نقش مهمی در موفقیت آن تیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان زیادی از فعالیت مجیدی در استقلال نمی‌گذرد و باید به مربی زمان داد تا برنامه‌هایش را پیاده کند.

آرش برهانی در پاسخ به این پرسش که «آیا ادامه نتایج ضعیف فشار‌ها را روی مجیدی بیشتر نخواهد کرد؟» اظهار داشت:

بحث من ایجاد ثبات در استقلال است. اگر مجیدی را با فکر، منطق و تحقیق به استقلال آوردید پس بهتر است که پایش بایستید. وقتی شفر از استقلال رفت یک پلن دیگر پیاده شد و وقتی استراماچونی رفت در نهایت باشگاه تصمیم به انتخاب مجیدی گرفت. اینکه باشگاه یک هدف طولانی مدت و مشخص داشته باشد بسیار مهم است هر چند تغییرات زیاد در مدیریت استقلال، این اجازه را نمی‌دهد که باشگاه دنبال برنامه بلندمدت باشد. باید شرایط گذشته تغییر کند و استقلال تحت هر شرایطی نیاز به ثبات و یک برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند دارد.

آرش برهانی عنوان کرد:

زمانی که استراماچونی هدایت استقلال را بر عهده گرفت، ۱۷ بازیکن از این تیم جدا شده بودند، ولی شرایط تیم بهتر شد، اما دیدید که چگونه این مربی را فراری دادند و بحث ضعف مدیریتی هم مطرح شد. اگر مدیریت یک مجموعه قوی باشد نباید شاهد این اتفاقات باشیم. در ماجرای جدایی استراماچونی جدا از بحث مدیریتی، برخی افراد هم مقصر بودند که بهتر است الان در موردش صحبت نکنم. متاسفانه بعضی‌ها اتفاقاتی را رقم زدند که تاسف آور است و بهتر است که این افراد الان نوک بینی‌شان را نبینند. قطعا تاریخ در خصوص آن‌ها قضاوت خواهد کرد که در این فصل چه خیانتی به استقلال کردند. این اتفاقات قطعا در ذهن هواداران ثبت خواهد شد.

آرش برهانی مهاجم پیشین استقلال با اشاره به اعتراض استقلالی‌ها به داوری بازی با فولاد خاطرنشان کرد:

هر چند نظر کارشناسان داوری در خصوص اخراج کریمی متفاوت بود، ولی نظر من این است که داور اشتباه کرد. این موضوع بازیکنان و فرهاد را ناراحت کرد و شما دیدید که فصل گذشته هم چنین اشتباهاتی وجود داشت. در یک بازی اشتباهی رخ داد که قهرمانی را از استقلال گرفت و اخیرا هم آن داور به اشتباه خودش اعتراف کرد. اگر استقلال آن بازی را می‌برد، برای ادامه بازی‌ها انگیزه زیادی داشت و در نهایت قهرمان می‌شد. وقتی این اشتباهات رخ می‌دهد طبیعتا ذهنیت منفی برای بازیکنان، مربیان و هواداران ایجاد می‌شود.

آرش برهانی در پاسخ به این پرسش که «آیا اقدام مجیدی بعد از باخت به فولاد و اینکه سرمربی آبی‌ها اتهاماتی را به جواد نکونام زد، کار درستی بود؟» تصریح کرد:

من از این اتفاقات و مسائلی که عنوان شد ناراحت شدم. نباید فوتبال را به برخی چیز‌های دیگر ربط بدهیم، چون همه ما یک خانواده هستیم. یکسری حرف‌ها می‌زنیم که مدرکی هم در موردش نداریم، مهم این است که اگر بحثی مطرح می‌شود مستند و با مدرک باشد. همین چیز‌ها هم ممکن است این فوتبال را کثیف کند.

آرش برهانی مهاجم سابق استقلال یادآور شد:

من در مورد ثبات و برنامه صحبت می‌کنم، هواداران استقلال گناه دارند و بهتر است مسئولان باشگاه تصمیمی نگیرند که فقط چند ماه آینده را ببینند. استقلال نیاز به هدف‌گذاری مشخص و ثبات تیمی در هر زمینه‌ای دارد، اگر هر اشتباهی قبلا صورت گرفته دیگر نباید تکرار شود. امیدوارم تمام تصمیم‌گیری‌ها منطقی باشد نه احساسی. متاسفانه انتخاب‌های بد و بی‌ثباتی در تمامی زمینه‌ها استقلال را در این سال‌ها در بدترین وضعیت ممکن قرار داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال آرش برهانی آندره آ استراماچونی استقلال فرهاد مجیدی وینفرد شفر آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه هم با انجام هفت بازی ادامه پیدا می‌کند که کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران را به شرح زیر اعلام کرد:

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمس‌آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل/کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان‌نژاد و فرهاد امینی/ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوادار - نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی/کمک‌ها: امیرمحمد داوودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی/ناظر: اسماعیل صفیری

 تراکتور تبریز - استقلال تهران
داور: پیام حیدری/کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی/ناظر: مسعود مرادی

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی/کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری/ناظر: علیرضا کهوری

ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان/کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی/ناظر: محمود رفیعی

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ/کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی/ناظر: محمدرضا اکبریان

استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی/کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری/ناظر: ایرج نظری

پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری/کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی/ناظر: رضا سخندان

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!