Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:40:14 GMT

رکوردی خاص برای ویلیان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۶۶۱

رکوردی خاص برای ویلیان

هافبک برزیلی چلسی با گلزنی در دیدار برابر وستهام یک رکورد را در تاریخ لیگ جزیره به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، جدال حساس چلسی با وستهام در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با پیروزی ۳ بر ۲ وستهام به پایان رسید. هر دو گل چلسی را در این دیدار ویلیان بازیکن برزیلی این تیم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیان با گل نخستی که در این بازی به ثمر رساند یک رکورد خاص را به نام خود در تاریخ لیگ جزیره به ثبت رساند. او تنها بازیکنی در تاریخ لیگ برتر انگلیس لقب گرفت که موفق شده در همه ماه های سال گلزنی کند.

خبرهای زیادی درباره جدایی این هافبک در تابستان از چلسی به گوش می رسد. از تاتنهام و بارسلونا به عنوان جدی ترین مشتریان او یاد می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویلیان تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است