Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان «صعده» در شمال غرب پایتخت یمن یک دختربچه و یک زن مسن به شهادت رسیدند.

به دنبال حملات هوایی اخیر ائتلاف سعودی به منطقه «المقاش» ناحیه «الصفراء» در استان‌ صعده نیز شش نفر از جمله چند کودک مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تجاوز‌ها و حملات رژیم کودک‌کش سعودی به یمن همچنان ادامه دارد، «خالد بن سلمان بن عبدالعزیز»، معاون وزیر دفاع عربستان در اظهاراتی مدعی شد این کشور در کنار آمریکا در راستای ایجاد امنیت و صلح در منطقه و جهان تلاش می‌کند.

علی رغم آنکه رژیم سعودی پیش‌تر مدعی شده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا با آتش‌بس در یمن موافقت می‌کند، به بمباران وحشیانه خود علیه مردم بی‌دفاع این کشور ادامه داده است. نیروهای یمنی نیز در پاسخ به این جنایات، در چند مرحله مواضع نظامیان و مزدوران سعودی را هدف قرار دادند. با این وجود، مقامات یمنی تاکید کرده اند اگر رژیم سعودی به آتش‌بس پایبند نماند، پاسخی دردناک دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ یمن تجاوز عربستان به یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که ناتو هرگز هیچ طرح مخربی علیه روسیه نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در نشست مذکور با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: همانطور که قبلا اشاره کردم، ائتلاف ناتو یک اتحاد دفاعی است (!)، بدون هیچ طرحی در مورد روسیه، هرگز آنها را نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش تاس، در جریان اجلاس ماه جولای سال ۲۰۲۳ در ویلنیوس، سران ائتلاف نظامی ناتو روسیه را «جدی ترین و مستقیم ترین تهدید برای امنیت» نامیدند و اولین طرح دفاعی در صورت درگیری با روسیه از دوران جنگ سرد را تصویب کردند.

در اواخر ماه مارس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ادعاهای غرب مبنی بر اینکه مسکو قصد دارد در جنگ علیه ناتو بجنگد را یک هذیان خوانده بود.

کد خبر 6092542

دیگر خبرها

  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران