Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:23:22 GMT

وعده میثاقیان برای بقای ملوان در لیگ آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۸۴۷

وعده میثاقیان برای بقای ملوان در لیگ آزادگان

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازی‌های سختی در پیش روداریم، گفت: ملوان بندرانزلی تمام مسابقات آینده را باید با پیروزی پشت سر بگذارد و برای بقا در لیگ آزادگان تمام مسابقات را خواهیم برد.

اکبر میثاقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به پیروزی خانگی ملوان در مقابل بادران اظهار کرد: این برد را به همه هواداران ملوان تقدیم و به آن‌ها تبریک عرض می‌کنم و همه بدانند که در این مدت کوتاه، خیلی فشرده کارکردیم و  بچه‌های جوان و لایق زیادی در این تیم داریم که در آینده تیم تأثیرگذار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم بادران یکی از تیم‌های پر مهره لیگ آزادگان است، افزود: فکر نمی‌کردم همچنین بازی زیبایی را ارائه کنیم و یک بازی جوانمردانه در مقابل بادران داشتیم و بادران هم تیم بسیار خوب و قابل‌احترامی است که بازیکنان بااستعداد زیادی در این تیم توپ می‌زنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، جوان و بااستعداد بودن تیمش را یکی از ویژگی‌های این تیم دانست و بیان کرد: تیم ملوان خیلی جوان است و افتخار می‌کنم که مربی این تیم هستم و مردم و هواداران ملوان بندرانزلی را دوست دارم، ملوان برکت فوتبال و ورزش انزلی است و امیدواریم به جایگاه واقعی خودش برسد.

میثاقیان با بیان اینکه کیفیت بازی‌ها به دلیل وقفه در برگزاری لیگ پایین آمده، گفت: همه از وضعیت پیش‌آمده می‌ترسند و چند روز پیش متوجه شدیم که چند نفر از بازیکنان تیم مبتلابه کرونا شده‌اند، من شخصاً قبل از اینکه مربی ملوان شوم از خانه بیرون نمی‌آمدم و می‌ترسیدم خدای‌نکرده اتفاقی رخ دهد و بیمار شوم ولی از زمانی که مربی ملوان شدم دیگر فراموش کرده‌ام که کرونایی هم وجود دارد.

وی با اشاره به هیجان و استرس به وجود آمده در جدول مسابقات افزود: استرس و فوتبال همیشه هست و این مسئله باعث شده بیماری کرونا را فراموش کنیم ولی واقعاً مردم باید مراقب خودشان باشند و این بیماری خطرناک است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازی‌های سختی در پیش روداریم، گفت: ملوان بندرانزلی تمام مسابقات آینده را باید با پیروزی پشت سر بگذارد و برای بقا در لیگ آزادگان تمام مسابقات را خواهیم برد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی فوتبال آزادگان ملوان ملوان بندرانزلی تمام مسابقات لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان به جام حذفی رفت

ایسنا/گیلان بُرد ملوان در برابر سایپا با نتیجه ۲ بر یک به ثبت رسید و با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

در بازی عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بازی ملوان با سایپا به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع ملوان به پایان رسید.

این بازی در چارچوب دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رود که با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر برای هر دو تیم به پایان رسید و گلهای ملوان توسط عمری و صادقی همچنین گل سایپا توسط توسط خسروی وارد دروازه‌های تیم حریف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)