Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه عفاف و حجاب «صدف» صومعه‌سرا با توجه به اینکه بدون متولی و حمایت مسئولان فعالیت می‌کند اما رونق دارد و به فروشگاهی برای محجبه‌های خوش‌پوش تبدیل شده است.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری: روزهای تقویم را که ورق می‌زنیم به تیر ماه می‌رسیم، تیر ماهی که در گرم‌ترین فصل سال یعنی تابستان قرار گرفته و هفته‌ای را با عنوان «عفاف و حجاب» در دل خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چندسال اخیر بحث مد و پوشاک اسلامی در بین بانوان ایرانی به مسئله مهمی تبدیل شده و حتی تنوع و نوع محصول حجاب نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

بسیاری از زنان برای خرید یک لباس پوشیده و باحجاب ممکن است ساعت‌ها وقت بگذارند تا پوشش مورد نظر خود را پیدا کند اما راه‌اندازی فروشگاه‌های حجاب که به ارائه انواع محصولات مربوط به این حوزه می‌پردازد نیز مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

 

یکی از این فروشگاه‌های حجاب، فروشگاه عفاف و حجاب «صدف» است که از سال ۹۳به عنوان نخستین فروشگاه عفاف و حجاب فعالیت خود را در شهرستان صومعه‌سرا آغاز کرده است.«آمنه عبدالهی» که همه وی را به نام همسرش یعنی خانم پورمحسن می‌شناسند مسئول این فروشگاه است که با وی گفت‌وگویی داشته‌ایم؛

 

 

* فروشگاه‌های حجاب امکان انتخاب پوشش اسلامی را به مشتریان خود می‌دهند

وی با اشاره به اینکه وقتی نیاز جامعه را در پوشش‌های مربوط یه حجاب و عفاف دیدیم، وارد این عرصه شدیم اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشوق‌های من برای راه‌اندازی این فروشگاه پسرم است.

 

عبداللهی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های حجاب امکان انتخاب پوشش اسلامی را به مشتریان خود می‌دهند افزود: حجاب سراها می‌توانند در نوع پوشش افراد تاثیر بگذارند.

 

مسئول فروشگاه صدف صومعه‌سرا گفت: مزیتی که این محصولات دارند این است که خواه و ناخواه باعث کامل شدن حجاب زن می‌شود و بارها مشاهده شده بانوانی که به ما مراجعه کردند از کیفیت و نوع پوشیدگی محصولات  رضایت داشته‌اند.

 

 

وی با اشاره به اینکه با ارائه طرح‌های متنوع حجاب، بسیاری از بی‌حجابان نسبت به پوشش حجاب علاقه‌مند شدند تصریح کرد: عرضه چادر، شال، روسری، ساق دست و … با تنوع زیاد سبب ایجاد انگیزه در افراد برای روی آوردن به حجاب می‌شود.

 

عبداللهی با اشاره به اینکه با وجود قرار گرفتن فروشگاه در مکانی دور از بازار اصلی شهرستان، استقبال بانوان بسیار بالاست خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان همکاری‌های لازم را داشته باشند و نسبت به تبیلغات این نوع فروشگاه‌ها بیشتر مساعدت کنند، قطعا در راستای ترویج عفاف و حجاب در سطح شهر گام موثری برداشته می‌شود.

 

مسئول فروشگاه صدف صومعه‌سرا اظهار کرد: با فرارسیدن گرم‌ترین روزهای سال نوع پوشش بعضی از بانوان، تغییر پیدا می‌کند که این امر می‌طلبد تا مسئولان تلاش بیشتری را در راستای فرهنگ‌سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند و ما نیز باید با ارائه محصولات با کیفیت، متنوع و با قیمت مناسب، حداکثر تلاش خود را برای افزایش فرهنگ و حجاب اسلامی کنیم.

 

وی با بیان اینکه فروشگاه صدف واقع در خیابان برشنورد، خیابان آزادگان روبه روی مسجد امام حسین (ع) است افزود: همچنین افراد برای ارتباط با ما می توانند از طریق شماره تلفن ۰۱۳۴۴۳۲۸۸۵۸ تماس حاصل کنند.

 

 

* فروشگاه صدف با عرضه محصولات حجاب در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش‌های بی وقفه‌ای دارد

«سینا پورمحسن» با اشاره به اینکه چند سالیست که وضعیت حجاب در کشور نامناسب شده است گفت: هر روز شاهد ترویج بدحجابی توسط رسانه‌های غربی و رسانه‌های داخلی و بازیگران کشورمان هستیم.

 

این فعال فرهنگی و مداح اهل بیت(ع) صومعه‌سرا با اشاره به اینکه سالی یکی دوبار همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب مسئولان و متولیان فرهنگی کشور یادشان می‌افتد که باید در راستای فرهنگ عفاف و حجاب همایشاتی برگزار کنند و یا یک راهپیمایی بانوان مدافعان حجاب راه بیندازند تصریح کرد: این درحالی است که دشمن در طول سال در حال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب در ایران است و دقیقه‌ای از این فکر رها نمی‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید دغدغه همه ما ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشد خاطرنشان کرد: با وجود همه ضرر و زیان‌هایی که متحمل ما بوده اما مشوق مادرم برای برپایی فروشگاه عفاف و حجاب صدف بوده‌ام.

 

پورمحسن اظهار کرد: فروشگاه صدف با عرضه محصولات حجاب با کیفیت عالی و تنوع زیاد تاکنون توانسته در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش‌های بی وقفه‌ای داشته باشد.

 

این مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) صومعه‌سرایی افزود: مفتخریم که بعد از۶ سال تلاش بدون هیچگونه پشتیبانى از طرف نهادها و سازمان‌هاى دولتى و خصوصى براى خدمت‌رسانى صادقانه به ملت شریف تلاش می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید حمایت بیشتری از فعالان فرهنگی داشته باشند گفت: حمایت از فروشگاه‌های عفاف و حجاب گامی مثبت در تبيين و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عفاف و حجاب فروشگاه عفاف و حجاب فرهنگ عفاف و حجاب فروشگاه های حجاب فروشگاه صدف صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این تجمع که شامگاه  پنجشنبه در چهارراه شریعتی دزفول برگزار شد، شرکت کنندگان از طرح نور نیروی انتظامی که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجارشکنی در حال اجراست، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع نیز خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و حجاب و تلاش دستگاه‌های مربوطه برای گسترش موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان و جامعه شدند. 

همچنین در این تجمع شهروندان شرکت کننده خواستار تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها