Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در گفت و گوی زنده بخش ۱۸،۳۰ شبکه تهران و شبکه خبر از بستری ۴۱۲ بیمار جدید کرونایی در بخش‌های عادی و ۱۰۸ بیمار جدید کرونایی در بخش‌های مرافبت ویژه در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تهران خبر داد که در مجموع نسبت به روز گذشته ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۷ درصد از مراجعان سرپایی به بخش‌های بهداشتی ود رمانی در ۲۴ ساعت گذشته نیاز به بستری در بیمارستان داشتند که نسبت به روز‌های گذشته رشد داشته است و همچنین شاهد رشد ۶ درصدی مجموع بیمارانی هستیم که به بخش‌های سرپایی مراجعه کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به دلیل تغییرات آمار مبتلایان روز گذشته در نامه‌ای شش بندی به ستاد ملی مقابله با کرونا خواستار اعمال محدودیت‌های جدید سخت گیرانه در استان تهران شدیم و امروز نیز در معیت استاندار تهران در وزارت کشور حضور یافته و به تبیین دلایل و مستندات لازم برای اعمال این محدودیت‌ها پرداختیم که مورد بحث قرار گرفت.

زالی با بیان این که طبیعتا متناسب با شرایط تهران و تغییرات ایجاد شده الگوی نوینی در زمینه مداخلات اعمال خواهد شد، یادآور شد: محدودیت‌ها طبق مصوبات ستاد ملی در هر استان و یا شهرستان حدود یک هفته اجرا می‌شود و در پایان آن هفته تحلیل و آنالیز آمار‌ها صورت می‌گیرد و براساس استمرار، تعمیق و یا تقلیل مداخلات محدود شونده تصمیمات مقتضی گرفته می‌شود.

به گفته فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران پیشنهاد اعمال محدودیت‌های جدید در شهر تهران متاثر از تغییرات آماری صورت گرفته در طول هفته اخیر در وضعیت مبتلایان، مراجعان به بخش‌های بهداشتی و درمانی، بستری شدگان و مرگ و میر است.

زالی افزود: محدودیت‌ها براساس تصمیمات ستاد ملی ابلاغ می‌شود و به مدت یک هفته اجرا می‌شود و در پایان یک هفته وضعیت آماری در تهران و یا هر شهرستان دیگری مورد تحلیل و آنالیز قرار می‌گیرد و براساس آن ستاد ملی کرونا مجددا در خصوص استمرار، تمدید و یا تشدید محدودیت‌های پیشنهادی تصمیم گیری خواهد کرد.

به گفته زالی محدودیت در خصوص تردد در سطح شهر، برگزاری مراسم و اجتماعات نظیر مجالس عروسی و عزا، محدودیت در ساعات کاری و تقلیل ظرفیت‌های کاری از جمله پیشنهادات ارایه شده بوده است که به محض ابلاغ ستاد ملی، ساز و کار اجرایی آن در تهران اعمال می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شبکه تهران بیمارستان رشد استان تهران وزارت کشور شهر تهران مرگ استان تهران بیمارستان علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی مرگ محدودیت ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق رحیمی در نشستی که در سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور مستشاران قضایی این معاونت تشکیل شد، درباره آمار پرونده‌های وارد شده و مختومه شده مرتبط با پرونده‌های خاص و خصوصاً تحلیل آمار مربوط به تجویز اعمال ماده ۴۷۷ ق. آ. د. ک معطوف به مباحث مطروحه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای کل دادگستری‌ها در تاریخ ۳۰ فروردین و در حضور رئیس قوه قضاییه داشتند، گفت: حسب آمار در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که در مجموع (با لحاظ هزار و ۹۷۱ فقره پرونده موجودی ابتدای سال) به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی و اظهارنظر شده است و در نهایت با تجویز اعاده دادرسی ۵۸ درصد (هزار و ۹۲۲ فقره) پرونده واصله مخالفت و با ۴۲ درصد (هزار و ۴۰۴ فقره) آن‌ها موافقت شده است.

معاون قضایی قوه قضاییه ضمن تبیین آسیب‌های موجود، پیرامون ضرورت دقت در مطالعه پرونده‌ها، نحوه تهیه گزارش‌ها، استدلال‌های قضایی و توجه به نکاتی که قطعاً و جزماً موجب اشتباه در صدور آرا شده است مواردی را به مستشاران قضایی یادآوری و تأکید کرد: نگاه و قلم شما مهم است و جلوی آرا مخدوش را می‌گیرد. 

در بخش دوم این نشست قضایی فرهادی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر دادگستری نیز حضور داشته و باتوجه به سؤال قضایی مطروحه در مورد پرونده‌هایی که وزارت دادگستری محکوم به پرداخت از بیت المال می‌شود، پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷