Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم آلمان با تاکید بر اینکه کشورش در دوران ریاست دوره‌ای بر اتحادیه اروپا تمام تلاش خود برای دستیابی به توافقی با انگلیس را به کار می‌گیرد، در عین حال درباره شکست مذاکرات پسا برگزیت هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان در سخنانی در پارلمان آلمان اعلام کرد که می خواهد در دوران ریاست دوره‌ای بر اتحادیه اروپا مذاکرات با انگلیس را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال درباره شکست مذاکرات برگزیت و دست نیافتن به توافقی با این کشور در موعد مقرر تا پایان سال 2020 هشدار داد.

صدر اعظم آلمان همچنین تاکید کرد که اتحادیه اروپا باید برای شکست مذاکرات درباره توافق تجاری با انگلیس آماده باشد. وی افزود: ما باید برای زمانی که هیچ توافقی شکل نگیرد فکری کنیم.

مرکل در عین حال تاکید کرد که در دوران ریاست دوره ای آلمان بر اتحادیه اروپا همچنان برای دستیابی به یک راه حل خوب تلاش می کند. وی افزود: اما پیشرفت در مذاکرات تا به حال به بیان دقیق نشان دهنده اوضاع است.

مرکل همچنین در حضور نمایندگان پارلمان آلمان اعلام کرد که برای دستیابی به توافقی در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره بسته اقتصادی کمکی اروپا تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه مواضع در این زمینه بسیار با هم متفاوت است در عین حال از تلاش کشورش برای دستیابی به موضعی واحد در این باره در بین کشورهای اروپایی خبر داد.

مرکل در بخش دیگری از سخنانش به مسئله نجات دریایی پناهندگان در دریای مدیترانه و نگرانی هایی که در این باره وجود دارد پرداخت و گفت: من این مسئله را مهم ارزیابی می کنم که ما نجات دریایی را خیلی بهتر جهت دهی کنیم. ما باید از در معرض خطر قرار گرفتن جان انسان ها جلوگیری کنیم.

مرکل همچنین سیاست پناهندگان را یکی از موضوعات مهم دوران ریاست دوره ای کشورش بر اتحادیه اروپا ارزیابی کرده و گفت: ما باید انسانی تر رفتار کنیم.

مذاکره کننده ارشد اروپا: برگزیت بدون توافق بیشتر به ضرر بریتانیا خواهد بود

مرکل همچنین بر لزوم پایبندی به قواعد بین‌المللی و حقوق بشر تاکید کرده و اظهار داشت که اروپا به توافق های تنظیم شده با کشورهای همسایه نیاز دارد.

صدر اعظم آلمان همچنین به سیاست‌های اروپا در قبال ترکیه پرداخته و تاکید کرد: ما به یک استراتژی منسجم در قبال این کشور نیاز داریم. وی تاکید کرد که آلمان تلاش می کند با همکاری فرانسه در جنبه های مختلف روابط با ترکیه عدالت را رعایت کند.

مرکل همچنین از وقوع شدیدترین رکود اقتصادی در آلمان پیامد بحران کرونا سخن گفته و اظهار داشت: ما تاثیرات این بحران بر بازار کار را حس می کنیم. ما دورانی بسیار جدی را پشت سر می گذاریم و در صورت لزوم با اقدامات لازم از جمله با ممنوعیت قرارداد ها در صنعت گوشت واکنش نشان می دهیم.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آنگلا مرکل مذاکرات برگزیت بیشتر بخوانید... مذاکره کننده ارشد اروپا: برگزیت بدون توافق بیشتر به ضرر بریتانیا خواهد بود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنگلا مرکل مذاکرات برگزیت آنگلا مرکل مذاکرات برگزیت دوران ریاست دوره ای بر اتحادیه اروپا برای دستیابی صدر اعظم آلمان شکست مذاکرات عین حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!

آقای خاص آماده است تا هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد.

طرفداری | ژوزه مورینیو می‌خواهد سرمربی بایرن مونیخ شود.

ساعاتی پیش خبر رسید که رالف رانگنیک از هدایت بایرن مونیخ منصرف شده و قرار نیست جانشین توماس توخل روی نیمکت این تیم شود. رانگنیک به سبب آنچه که فشار کاری بالا عنوان شده، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. پس از اعلام جدایی توماس توخل، رانگنیک سومین چهره‌ای است که از هدایت بایرن صرف نظر می‌کند. نفر اول این لیست، ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت یک سال دیگر هم در بایر لورکوزن بماند و نفر دوم نیز کسی نبود جز سرمربی سابق مونیخی‌ها: یولیان ناگلزمان، کسی که تصمیم گرفت قراردادش با تیم ملی آلمان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

در راستای منتفی شدن حضور سه سرمربی مورد علاقه بایرن مونیخ، نشریه بیلد نگاهی به وضعیت دیگر گزینه‌هایی انداخته که در ماه‌های اخیر به اف‌سی بایرن مرتبط شده‌ و زمزمه‌هایی مبنی بر نشستن آن‌ها روی نیمکت باواریایی‌ها به گوش رسیده‌است: ژوزه مورینیو، هانسی فلیک و روبرتو دزربی.

ژوزه مورینیو مصمم برای هدایت بایرن مونیخ

ژوزه مورینیو با رد چندین پیشنهاد، چشم به نیمکت بایرن مونیخ دوخته و تمایل زیادی به تجربه سرمربی‌گری در بوندسلیگا دارد. هدایت بایرن برای مورینیو جذاب است، چرا که نام او را بار دیگر بر سر زبان‌ها خواهد آورد و موقعیت ایده‌آلی برای بازگشت آقای خاص به دوران باشکوه مربی‌گری‌اش فراهم خواهد کرد. با این حال، به دلیل سبک بازی تدافعی و شخصیت مغرور مورینیو، جای سوال دارد که آیا بایرن مونیخ حاضر به استخدام او خواهد بود یا خیر. در هر صورت، اگر بایرن پیشنهاد دهد، ژوزه مورینیو سریعاً به سران باشگاه مونیخی پاسخ مثبت خواهد داد.

وجهه هانسی فلیک دیگر مثل سابق نیست

پس از رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک، بسیاری از هواداران باشگاه آلمانی هانسی فلیک را گزینه‌ای ایده‌آل برای هدایت باواریایی‌ها می‌دانند و از سران تیم درخواست بازگشت این سرمربی فاتح سه‌گانه را به آلیانتس آرنا کرده‌اند؛ اما در حال حاضر در مورد این‌که فلیک فرد مناسبی برای رهبری بایرن مونیخ است، شک‌وتردیدهایی وجود دارد. به علاوه، پس از دوران ناموفق فلیک در تیم ملی آلمان، وجهه او تا حدودی مخدوش شده و اعتبار و جایگاه سابق را ندارد. در حال حاضر هیچ تماس مستقیمی بین بایرن و فلیک صورت نگرفته‌است.

روبرتو دزربی؟ برایتون افت کرده!

روبرتو دزربی همواره در لیست گزینه‌های سرمربی‌گری بایرن مونیخ بوده و اخباری که پیش‌تر در خصوص علاقه باشگاه مونیخی به این سرمربی ایتالیایی منتشر شده بود، حقیقت دارد، اما مشکل دزربی، تمایل و پافشاری او برای بردن کادر فنی گسترده‌اش به مونیخ است، علاوه بر این، عملکرد برایتون در ماه‌های گذشته افت محسوسی داشته که باعث سست شدن جایگاه سرمربی جوان برایتون نزد مدیران بایرن شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم