Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@11:55:09 GMT

وزش باد شدید در 9 استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۱۴۱

وزش باد شدید در 9 استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در ۹ استان کشور طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ تیرماه) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق و شمال هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز (۱۲ تیرماه) نیز در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و فردا (۱۳ تیرماه) نیز در بخش‌هایی از شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران، همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای شنبه تا دوشنبه (۱۴ تا ۱۶ تیرماه) طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های مازندران، تهران و البرز رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه تصریح کرد: امروز و فردا در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، یزد، شمال و شرق اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین از امروز تا دوشنبه (۱۲ تا ۱۶ تیرماه) در مناطقی از شرق و جنوب شرق به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ تیرماه) صاف، در بعضی ساعات وزش باد، با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و روز شنبه (۱۴ تیرماه) نیز صاف با احتمال غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر، با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0035PD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزش باد وزش باد شدید پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده