Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناوگان دریای شمال روسیه مانورهای نظامی ناتو در شمال اقیانوس اطلس و دریای نروژ را زیر نظر دارد و جنگنده‌های روسی نیز بار دیگر برای رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکایی در آسمان دریای سیاه به هوا برخاستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، مرکز مدیریت دفاع ملی فدراسیون روسیه شب گذشته اعلام کرد که نیروهای ناوگان دریای شمال این کشور مانورهای نظامی کشورهای عضو ناتو در شمال اقیانوس اطلس و دریای نروژ را با دقت زیر نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز یادآور شده است: «نیروها و تجهیزات ناوگان دریای شمال روسیه مجموعه‌ای از اقدامات لازم برای کنترل تمامی اقدامات کشتی‌ها و هواپیماهای نیروهای دریایی مشترک ناتو که در تمرینات نظامی در مناطق شمال اقیانوس اطلس و دریای نروژ شرکت می کنند را انجام خواهند داد.»

طبق اعلام مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه، کشتی‌ها و هواپیماها از هفت کشور عضو ناتو، شامل: ایالات متحده، کانادا، انگلیس، آلمان، دانمارک، نروژ و  فرانسه، در این مانور نظامی که از اول تا نهم جولای (11 الی 19 تیر ماه) برگزار می شود، شرکت دارند.

علاوه بر این، دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی روسیه نیز اعلام کرد که روز چهارشنبه جنگنده‌های سوخو-27 ناوگان دریای سیاه این کشور مجبور شدند برای رهگیری هواپیمای شناسایی نیروی هوایی آمریکا در منطقه به هوا بلند شوند.  

در بیانیه منتشره در این باره آمده است: «تجهیزات کنترل راداری روسیه روز چهارشنبه هواپیما بیگانه‌ای را در فاصله قابل ملاحظه ای از حریم هوایی کشور  تشخیص داد که مرتباً در حال نزدیک شدن به مرزهای روسیه بود. در همین رابطه برای رهگیری و دور کردن هدف، جنگنده‌های چند منظوره سوخو-27  ناوگان دریای سیاه که وظیفه پدافند هوایی در منطقه نظامی جنوبی را برعهده دارند، به هوا برخاستند.»  

این دفتر یادآور شد، اقدامات هواپیمای شناسایی نیروی هوایی آمریکا بر فراز دریای سیاه به موقع مورد توجه قرار گرفت و جنگنده‌های روسی به هدف هوایی نزدیک شدند و آن را به عنوان هواپیمای شناسایی RC-135Wمتعلق به نیروی هوایی ایالات متحده تشخیص دادند. این هواپیما، پس از شناسایی، بدون آنکه حریم هوایی روسیه را نقض کند، از منطقه دور شد.

طی دو هفته گذشته، جنگنده‌های روسی مجبور شدند بیش از 20 مرتبه برای رهگیری هواپیماهای آمریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه به هوا بلند شوند.

رهگیری هواپیماهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسیه در دریای سیاهرهگیری هواپیماهای آمریکایی توسط جنگنده روسی بر فراز دریای سیاهپرواز جنگنده‌های روسیه برای دور کردن بمب‌افکن‌های آمریکایی

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89,1128/CT10 بیشتر بخوانید... روسیه منبع تشعشات رادیواکتیو در شمال اروپا نیست شناسایی بمب‌افکن‌های آمریکایی در نزدیکی مرز روسیه در اقیانوس آرام ناوگان دریای بالتیک روسیه مانور دریایی ناتو را زیر نظر دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیمای شناسایی جنگنده های روسی ناوگان دریای برای رهگیری دریای سیاه زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در همان صبح حملات اوکراینی‎ها به این پایگاه هوایی، ویدئویی منتشر شد که واضح است طی حملات اوکراینی‎ها، انبار ذخیره کیت‎های هدایت ماهواره‎ای بالدار UMPC مورد حمله قرار گرفته‎اند. با انتشار تصاویر ماهواره‎ای نتایج حملات اوکراینی‎ها توسط اکانت‎های اوسینت غربی، در سمت دیگری از این پایگاه هوایی به‎نظر هدف دیگری مورد اصابت قرار گرفته است که در ماه مارس در کنار آن رمپ، جنگنده سوخو-۳۵ پارک بوده است و در حال حاضر مشخص نیست که این اثر مربوط به چه چیزی است. همچنین این اکانت اوسینت مدعی شده است که به جنگنده سوخو Su-۳۵S که در رمپ نزدیک به محل قرار گرفتن کیت‎های UMPC قرار داشته است، آسیبی وارد شده است که اگر در آخر ویدئو دقت کنید همان جنگنده‎های سوخو-۳۴ و سوخو-۳۵ قابل مشاهده هستند که به‎نظر نمی‎رسد که آسیبی به آن‎ها وارد شده باشد.

منبع: پارتیزان

tags # اوکراین ، روسیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا