Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@11:24:14 GMT

شرط اولیه میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۳۶۲

شرط اولیه میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شرط اولیه میزبانی جام ملت های آسیا 2027 را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد ایران، عربستان، قطر، هند و ازبکستان کاندیداهای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 هستند.

بیشتر بخوانید:

ایران رسما نامزد میزبانی جام ملت‌های آسیا شد

در همین راستا و به نقل از نشریه استاد الدوحه قطر، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اعلام زودهنگام نامزدها و انتخاب میزبان برای سال آینده (2021) یعنی 6 سال مانده به این مسابقات گفت: به این خاطر می خواهیم میزبان جام ملت های آسیا 2027 را زود انتخاب کنیم تا میزبان به بهترین شکل ممکن برای این رقابت ها آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زیرساخت های لازم برای میزبانی از این تورنمنت آسیایی اظهار داشت: بعد از اینکه تعداد تیم های شرکت کننده به 24 تیم افزایش یافت، 51 بازی در این رقابت ها انجام می شود. کشور میزبان باید 8 تا 10 ورزشگاه مدرن داشته باشد تا بتواند از این دیدارها میزبانی کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم جام ملتهای آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا شیخ سلمان ایران ای اف سی میزبانی جام ملت های آسیا 2027

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا