Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:01:48 GMT

آنتونیو باندراس میزبان مراسم جوایز گویا ۲۰۲۱ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۳۸۱

آنتونیو باندراس میزبان مراسم جوایز گویا ۲۰۲۱ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس برای میزبانی مراسم جوایز گویا از سوی آکادمی اسپانیا در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. این مراسم ۲۷ فوریه سال آینده میلادی (۹ اسفند ۱۳۹۹) در شهر زادگاه باندراس یعنی مالاگا برگزار می‌شود.

این نخستین باری است که میزبانی این مراسم بر عهده این بازیگر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کار ماریا کاسادو یکی از مشهورترین خبرنگاران تلویزیونی اسپانیا که رییس آکادمی تلویزیون هم هست، وی را همراهی می‌کند.

باندراس چندین سال است که به عنوان یکی از مشهورترین چهره‌های سینمایی اسپانیا شناخته شده است و ۵ بار نامزدی آکادمی اسپانیا و یک بار گویای افتخاری را دریافت کرده است. اما تنها امسال بود که این بازیگر سرانجام برای بازی در فیلم «درد و افتخار» پدرو آلمادوار جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن و نامزدی اسکار را هم کسب کرد.

به گفته آکادمی اسپانیا آنها امسال قصد دارند مراسم اهدای جوایز گویا را با مخاطبی کم و با رعایت پروتکل‌های امنیتی برای حفظ سلامت برگزار کنند.

کمپانی «تیاترو سوهو» که متعلق به باندراس است به تهیه این مراسم کمک می‌کند و مراسم در سالنی سینمایی به همین نام که توسط باندراس ساخته شده، برگزار می‌شود.

ماریانو باروسو رییس آکادمی اسپانیا گفت قصد دارند تا بهترین امکان را برای مهمانان این برنامه فراهم کنند و به این منظور آنتونیو باندراس بی شک از بهترین‌ها است.

مراسم اهدای جوایز گویا یک ماه دیرتر از موعد معمولش برگزار می شود.

کد خبر 4963948

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی فیلم کوتاه حوزه هنری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محمدمهدی دادمان سازمان سینمایی برنامه تلویزیونی نماهنگ سینمای مستند سریال ایرانی آلبوم موسیقی آکادمی اسپانیا جوایز گویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه