Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:49:31 GMT

تاریخ‌سازی نکونام با اعداد بالاشمار

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۵۰۹

فولاد خوزستان برای کسب ششمین برد پیاپی راهی قائمشهر خواهد شد، تیمی که نکونام سرمربی کنونی فولاد آن‌را به لیگ‌برتر آورده است.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد خوزستان پس از پنج برد پیاپی برابر تیم‌های استقلال تهران، شهرخودرو مشهد، پیکان، شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز باید خود را برای نبرد سخت و دیدنی برابر نساجی مازندران آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت دو هافبک سابق استقلال که اکنون در قامت سرمربی باید برابر هم قرار بگیرند، حضور جواد نکونام روی نیمکت فولاد خود به جذابیت این بازی خواهد افزود. نکونام که پس از ۲۴ سال نساجی را به لیگ برتر رساند، پس از نیم‌فصل به دلایل مشکلاتی از این تیم جدا شد و اکنون همراه با فولاد نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. او اخیرا نامه ادامه همکاری از طرف باشگاه فولاد را گرفته تا برای فصل بعد برنامه بدهد.

 

 

رقابت یکشنبه بین دو تیم قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود با این توضیح که فولاد پنج برد پیاپی کسب کرده و به دنبال ششمین آن است. با مرور نتایج تاریخ فولاد در لیگ‌برتر متوجه می‌شویم که در لیگ چهارم فولاد به چهار برد پیاپی دست یافت، لیگی که در نهایت موفق به کسب آن با ملادن فرانچیچ شد، قرمز پوشان اهوازی همچنین همراه با حسین فرکی در لیگ سیزدهم نیز پنج برد پیاپی کسب کردند که در نهایت منجر به قهرمانی آن‌ها شد. 


نکو و شاگردان که اکنون پنج برد پیاپی کسب کرده‌اند، این فرصت را دارند تا این عدد بالا شمار را افزایش بدهند و در تاریخ فولاد در لیگ‌برتر بتوانند خود را جاودانه کنند.

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی پنج برد پیاپی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • باید با قلبمان بازی کنیم