Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا فخاریان قمی روز پنجشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: مطالبات بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مراکز جراحی محدود،‌ آزمایشگاه‌ها و فیزیوتراپی‌ها، رادیولوژی، پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکان،‌ ‌درمانگاه‌های خصوصی و دولتی، مراکز دیالیز و رادیوتراپی تا پایان اردیبهشت‌ماه تسویه شده‌است.

وی اضافه کرد: مطالبات اردیبهشت‌ماه بیمارستان‌های خیریه و خصوصی به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و ۷۰ درصد مطالبات اردیبهشت‌ماه بیمارستان‌های دولتی به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۲۷ میلیون ریال نیز پرداخت‌ شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مطالبات اردیبهشت‌ماه داروخانه‌های خصوصی به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال، پزشک خانواده روستایی سطح یک به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال و سایر موسسه‌ها از جمله پزشکان، تصویربرداری و آزمایشگاه به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال واریز شده‌است.

فخاریان با اشاره به این‌که ۳۱۵ هزار و ۷۱۱ نفر در قم تحت پوشش بیمه سلامت هستند، بیان کرد: ۶۱ هزار و ۹۱۴ نفر عضو صندوق کارکنان دولت، ۷۱ هزار و۵۷۰ نفر عضو صندوق سایر اقشار، ‌۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر عضو صندوق ایرانیان و ۱۰۰ هزار و۲۲۶ نفر عضو صندوق بیمه سلامت همگانی هستند.

به گفته وی، ‌۵۳ هزار و ۹۵۵ نفر عضو صندوق بیمه روستایی، پنج هزار و ۸۲۵ نفر عضو صندوق سایر اقشار نظام ارجاع سطح یک و سه هزار و ۷۶۹ نفر نیز عضو صندوق اتباع خارجی می‌باشند.

وی با بیان این‌که بیمه سلامت درقم با ۶۰۶ مرکز پزشکی و درمانی طرف قرارداد است، گفت: ۱۵۰ پزشک عمومی، ‌۱۱۸ پزشک متخصص، ‌۲۶ پزشک فوق تخصص،‌ ۱۴۲ داروخانه،‌ ۲۴ آزمایشگاه،‌ ۳۷ مرکز فیزیوتراپی، ۶ مرکز جراحی محدود و ۱۰ بیمارستان از جمله مراکز طرف قرارداد هستند.

مدیرکل بیمه سلامت قم افزود: ۱۷ مرکز تصویربرداری، یک مرکز رادیوتراپی،‌ ۲۵ دندانپزشک،‌ ۱۹ درمانگاه خصوصی، ۲ درمانگاه دولتی دانشگاهی، ‌۹ درمانگاه تخصصی و ۱۲ درمانگاه خیریه از دیگر مراکز طرف قرارداد می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ مرکز بهداشتی درمانی روستایی نیز در این استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

برچسب‌ها بیمه سلامت قم سازمان بیمه سلامت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت قم سازمان بیمه سلامت ایران بیمه سلامت قم سازمان بیمه سلامت ایران نفر عضو صندوق اردیبهشت ماه طرف قرارداد میلیون ریال بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق

مدیرعامل شرکت شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: ۲۲ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه به حساب تولیدکنندگان برق پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مصطفی رجبی مشهدی» در گردهمایی سراسری نیروگاه‌های کشور با حضور «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو، «همایون حائری» معاون وزیر در امور برق و انرژی و مدیران نیروگاه‌ها، هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاه‌ها اعلام و خاطرنشان‌کرد: شرکت توانیر همه توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس در ۲ سال اخیر در ۲ نوبت یک‌بار ۲۰ همت و یک نوبت هم ۳۰ همت از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و به‌تازگی هم ۲۱ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب تولیدکنندگان برق حرارتی و مقیاس کوچک واریز شد که سهم عمده آن متعلق به نیروگاه‌های خصوصی بود که در شرکت مدیریت شبکه برق ایران تسویه شد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به ابلاغیه وزیر نیرو که باید ۱۰۰ درصد معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، گفت: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویت‌ها به تولیدکنندگان برق و بخش‌های انتقال و توزیع تخصیص می‌یافت.

وی ادامه‌داد: با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچک‌تر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکت‌های توزیع هستیم تا خود شرکت‌ها در قبال وصول مطالبات خود مسؤولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکت‌ها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می‌شود.

رجبی مشهدی، به صفر رساندن مطالبات نیروگاه هادر یک بازه زمانی سه ساله که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با همه قوا آن را دنبال می‌کند.

کد خبر 749965

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق