Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:29:25 GMT

ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت محدودیتی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۶۰۱

ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت محدودیتی ندارد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت استان سمنان با هدف افزایش درآمد شهرداری‌ها محدودیتی ندارد.

به گزارش خبلرگزاری فارس از سمنان، مهدی جمالی‌نژاد صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: ارتفاع‌سازی در زنده‌تر شدن شهرها، افزایش درآمد شهرداری‌ها و جمعیت تأثیر شایانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح‌های عمرانی خوبی در شهر سمنان در حال ساخت است که با برنامه‌ریزی اصولی این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی استانداری سمنان از شهرداری‌ها مطلوب بوده و این روند ادامه یابد.

جمالی‌نژاد به‌منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان، افتتاح طرح‌های شهری و روستایی استان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از بزرگ‌ترین کارخانه اتوبوس‌سازی ایران در قالب سفر دو روزه به استان سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان وزیر کشور توسعه دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان