Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل و برجام قرار است در مهرماه به پایان برسد، گفت: رفتار آمریکا در خصوص قطعنامه ۲۲۳۱ و پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران نشان می‌دهد که آن‌ها اساساً به هیچ نوع تعهد و پیمانی پایبند نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با اشاره به عهد شکنی‌های متعدد آمریکا در سال‌های گذشته و خروج ترامپ از توافقات بین‌المللی ادامه داد: عدم پایبندی دولتمردان آمریکا به معاهدات بین المللی و همچنین توافق هسته‌ای به خوبی برای ملت ما آشکار کرد، آمریکایی‌ها بر هیچ پیمانی پایبند نیستند و در حوزه‌های مختلف به دنبال محروم سازی و یا محدود کردن ایران هستند؛ در واقع آمریکایی‌ها در طول تاریخ به خوبی نشان داده‌اند که به هیچ عنوان خواهان پیشرفت و قدرتمند شدن ملت ایران نیستند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به سیاست‌های دولت مردان آمریکا برای تسلط بر منطقه غرب آسیا، تصریح کرد: آمریکا برای اینکه بتواند سلطه خود در منطقه و ایران را به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی برگرداند به دنبال این است که مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد تا به ضم خود به این اهداف برسند، اما به طور قطع می‌توان گفت: دوران زورگویی و قلدری آمریکایی‌ها به پایان رسیده و به این هدف هرگز نخواهند رسید.

سردار جوانی افزود: در سال‌های اخیر مشاهده کردیم که آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند که با خروج از توافق هسته‌ای به نوعی با یک برجام جدید محدودیت‌های دائمی را در فعالیت‌های هسته‌ای ایران ایجاد کنند. در حوزه موشکی نیز در سال‌های گذشته آن‌ها با تحریم‌های گسترده تلاش داشتند که برد فعالیت‌های موشکی ایران را محدود کنند، همچنین در عرصه منطقه‌ای به دنبال این بودند که رابطه جمهوری اسلامی ایران با گروه‌های مقاومت را محدود کرده و به طور اساسی این روابط را قطع کند. از سوی دیگر با اتهامات واهی به ایران و استفاده ابزاری از آژانس بین المللی انرژی اتمی می‌خواستند بازرسی‌ها را در جمهوری اسلامی ایران فراگیر کرده، به‌گونه‌ای که بی سابقه‌ترین بازرسی‌ها را در ایران انجام دهند.


قطعنامه شورای حکام برآمده از اهداف سلطه طلبانه استکبار است
وی در ادامه با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام علیه ایران، گفت: قطعنامه اخیر شورای حکام که پیش نویس آن توسط سه کشور اروپایی تهیه شد نیز در راستای همین اهداف سلطه طلبی استکبار است، لذا با نزدیک شدن به زمان مقرر در طبق قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و برجام و پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران در مهرماه طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از حقوق خود دفاع کند و قطعاً این کار را خواهد کرد، اگرچه آمریکا با استفاده از نفوذ بر دیگر کشور‌ها و استفاده از عوامل خود در مجامع بین المللی، به دنبال تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران است، اما مردم و مسئولان ایران بر ایستادگی بر حقوق و منافع خود مصمم هستند و قطعاً از این حق خود دفاع و مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا می‌ایستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاه پاسداران ایران موشک ایران و آمریکا پارسی خبر تحریم های تسلیحاتی ایران جمهوری اسلامی ایران معاون سیاسی سپاه آمریکایی ها تمدید تحریم بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم

معاون اجرایی رئیس جمهور‌ گفت: ایران اسلامی در ۵۰ شاخص اقتصادی از جمله کنترل نرخ بیکاری و نقدینگی روند رو به رشدی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه شهدای کهگیلویه اظهار داشت: ایران اسلامی با همت و حمیت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در 50 شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلات از جمله تامین معیشت دارند، عنوان کرد: امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

منصوری ابراز کرد:  در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم و کاستی هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی بوده که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، افزود: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران 8 ساله دفاع مقدس ادامه داد: دور‌اندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده ‌که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی تاکید کرد: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری بوده و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

منصوری خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین نسل جوان شد و افزود: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی هم به تحولات دنیا و منطقه زد و گفت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیر‌قبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده ‌و واقعیت امر امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری بوده که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست