Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@20:36:20 GMT

صنعا زیر آتش حملات بی‌امان سعودی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۶۳۶

در حالی‌که شب گذشته صنعا، پایتخت یمن زیر آتش موج جدید حملات بی‌امان ائتلاف سعودی قرار گرفت، وزیر اطلاع‌رسانی دولت صنعا شب گذشته هدف گیری جنگنده‌های دشمن علیه زیرساخت‌های رسانه‌ای این کشور را محکوم کرد. ناطقان: ، به نقل از خبرگزاری "سبأ"، وابسته به انصارالله یمن، ضیف الله شامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت صنعا اظهار کرد: هدف گرفتن زیرساخت‌ها و موسسات رسانه‌ای از سوی جنگنده‌های ائتلاف دشمن تلاشی برای ساکت کردن صدای حق برای پوشاندن جنایت‌ها و تجاوزارت‌شان در حق ملت یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شامی توضیح داد: جنگنده‌های دشمن شب گذشته سلسله حملات هوایی "هیستریک " علیه صنعا داشتند که یکی از این حملات خساراتی به تاسیسات وابسته به ساختمان وزارت اطلاع‌رسانی وارد کرد.

شامی از اتحادیه‌ رسانه‌های عربی و بین‌المللی حامی خبرنگاران خواست نقش خود را در قبال تجاوزاتی که در "چارچوب هدف گیری سیستماتیک ائتلاف سعودی" علیه موسسات و وزارت اطلاع‌رسانی در یمن صورت می‌گیرد، اجرایی کند.

در این راستا شبکه المسیره گزارش داد، جنگنده‌های ائتلاف سعودی بار دیگر حملات به مناطق مختلف صنعا و استان مذکور را سایه پروازهای مستمر ادامه دادند.

خبرنگار المسیره گزارش داد، جنگنده‌های ائتلاف سعودی دو حمله به انبار طایرهای خودرو در منطقه ذهبان در شهرستان بنی حارث داشتند که منجر به آتش‌سوزی در مکان شد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین دو حمله به منطقه سعوان در شهرستان شعوب داشتند که انبار لوازم خانگی را هدف گرفتند. دو حمله نیز به منطقه النهدین انجام دادند.

در استان صنعا جنگنده‌های ائتلاف سعودی چهار حمله به جبل عیبان در شهرستان بنی مطر و یک حمله به شهرستان ارحب داشتند. این جنگنده‌ها مجددا فرودگاه صنعا را در دو موج حمله هدف گرفتند در حالی‌که پیش از آن پنج حمله به این نقطه داشتند.
منبع: ایسنا برچسب ها: سعودی ، ناطقان ، حمله ، جنگنده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سعودی ناطقان حمله جنگنده جنگنده های ائتلاف سعودی اطلاع رسانی جنگنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه