Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد درویشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد ماسک توسط ۱۷ واحد صنفی که در زمینه تولید وسایل بهداشتی فعالیت دارند، تولید و روانه بازار می‌شود.

وی ادامه داد: مشکلی در زمینه تولید ماسک وجود ندارد و مشکل تامین پارچه نیز بررسی شده و در حال حل شدن است.

رییس اداره امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از زمان آغاز به‌ کار سامانه سلامت اصناف و صنایع و در راستای اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی، ۱۰۸ هزار واحد صنفی و غیرصنفی این استان در این سامانه ثبت‌نام و کد بهداشتی دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی بیان کرد: ثبت‌نام تمام صنوف در سامانه سلامت لازم و ضروری است و همه اصناف باید در تدوین و تهیه الزامات بهداشتی تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی به لزوم رعایت دستورالعمل‌های تعریف شده توسط مراکز بهداشتی تاکید کرد و افزود: هر واحد صنفی، باید پروتکل‌های بهداشتی را که از طرف دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات درمانی و نیز شبکه‌های بهداشت و درمان هر شهرستان ارایه می‌شود، رعایت کند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۳ هزار واحد دارای پروانه در این استان فعالیت می‌کند که این تعداد چهار درصد از واحدهای صنفی کشور را تشکیل می‌دهد.

از مجموع واحدهای صنفی آذربایجان‌غربی، ۲۰ هزار و ۵۶۷ واحد در بخش تولیدی، ۴۹ هزار و ۹۷۱ واحد در بخش توزیعی، ۱۳ هزار و ۶۴۹ واحد در بخش خدماتی و ۱۹ هزار و ۱۹۷ واحد نیز در بخش خدماتی و فنی فعالیت می‌کنند.

بخش اصناف بزرگترین بخش اقتصادی آذربایجان‌غربی است که صدها هزار خانوار در استان از مزایای آن بهره‌مند هستند؛ ۴۰۰ هزار نفر در استان هم‌اکنون به صورت مستقیم از طریق فعالیت صنفی در استان امرار معاش می‌کنند که از این تعداد بیش از ۵۷ هزار نفر در مرکز استان هستند.

برای بررسی وضعیت فعالیت اصناف در آذربایجان‌غربی ۱۴۱ بازرس فعال هستند.

برچسب‌ها ماسک نظام صنفی آذربایجان غربی اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک نظام صنفی آذربایجان غربی اصناف ماسک نظام صنفی آذربایجان غربی اصناف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی گفت: با پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری این نیروگاه و بازگشت دوباره واحد شماره ۴ به مدار تولید، ۲۵۰ مگاوات به ظرفیت تولید شبکه سراسری افزوده شد.

دوستی افزود: مطابق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، فعالیت‌های تعمیراتی واحد‌های این نیروگاه برای آمادگی تولید انرژی الکتریکی به ویژه در پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳، تا پایان نیمه اول اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد که در همین ارتباط، با پیوستن دوباره واحد شماره ۴ بخاری به مدار تولید برق، آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی هم به پایان رسید.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های تعمیراتی این دوره در حوزه‌های مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق انجام شد که بازدیداز فن‌ها والکتروموتور‌های ۶.۶ کیلوولت، بازدید از کانال‌های دود وهوا، بازدید دوره‌ای مشعل ها، دمونتاژ، بازدید، تست و مونتاژ والو‌های بای پاس و آماده سازی برج خنک کن در حوزه مکانیک و فعالیت‌های مربوط به ژنراتور و سیستم تحریک، تست رله‌های حفاظتی ژنراتور، بازدید از ترانس‌ها و تست رله‌های حفاظتی آنها به همراه تست ها، بازدید‌ها و تعمیرات تجهیزات ابزاردقیقی هم در حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق به انجام رسید.

نیروگاه‌های حرارتی بیش از ۹۰ درصد از انرژی الکتریکی کشور را تامین می‌کنند که در این میان، سهم نیروگاه شهید رجایی با ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، حدود ۳/۵ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید از زنجیره سیب هدف هیات عراقی از سفر به آذربایجان غربی است
  • روتین روزانه ایلان ماسک چگونه است؟
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • امسال ۲۰۰ تن سیست و بیومست آرتمیا در آذربایجان غربی تولید می شود
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی