Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@00:26:51 GMT

بارندگی های فصلی به محور اصلی سراوان- خاش خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۷۹۳

بارندگی های فصلی به محور اصلی سراوان- خاش خسارت زد

ایوب کرد گفت: بارندگی های 24 ساعت گذشته خسارت زیادی به زیرساخت های جاده ای حوزه شهرستان سراوان وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: با تلاش راهداران محور اصلی سراوان – خاش که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی و اکنون تردد در آن به صورت عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به آماده باش راهداران در محورهای مجاور رودخانه های فصلی تا زمان افت سطح آب و تردد ایمن کاربران جاده، بیان کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح واکنش سریع راهداری، تعداد 7 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری به همراه 20 نفر از راهداران از همان ساعات اولیه جهت رفع انسداد این محور تلاش کرده و اقدامات تکمیلی جهت کاهش آسیب ها و برقراری تردد ایمن و روان از محور فوق از صبح امروز آغاز شده است.
 


 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: همزمان با انسداد محور اصلی، محور قدیم سراوان – خاش حد فاصل کیلومتر 30 تا 50  نیز به دلیل بارنگی اخیر مسدود شده که ایمن سازی اولیه در این محور صورت گرفته و در حال حاضر راهداران در حال آوار برداری و بازگشایی محور هستند.

کرد خاطر نشان کرد: رانندگان تا زمان بازسازی کامل مسیرها به محدودیت سرعت و تابلوهای اخطاری نصب شده در محل آب‌نماها، پل‌ها و قسمت های صدمه دیده جاده توجه و به ویژه قبل از تردد به مقصد شهرستان خاش از باز بودن مسیر از طریق تماس با تلفن ۱۴۱ اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.
وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.
اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان