Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد قلی‌نژاد گفت: فیلم منتشر شده از کشتار خرگوش‌های وحشی در استان بوشهر بررسی و متخلفان شناسایی شده‌اند.

فرهاد قلی‌نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: پس از انتشار فیلم کشتار خرگوش وحشی در فضای مجازی در ده روز گذشته، اقدامات شناسایی متخلفان با همکاری همیاران محیط زیست انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پس از انتشار فیلم، متخلفان که ساکن یکی از روستا‌های شمال استان بوشهر هستند، شناسایی شدند و هم اکنون پرونده شکایت آنها در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قلی‌نژاد گفت: هر گونه شکار و صید گونه‌های جانوری نیازمند گرفتن مجوز‌های قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست است و در غیر این صورت جرم محسوب می‌شود و برای آن در قانون مجازات تعیین شده است. از عموم مردم، همیاران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در پیشگیری از تخلفات شکار و صید و دستگیری متخلفان محیط بانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را یاری کنند.

خرگوش وحشی از گونه‌های ارزشمند حیات وحش است که نقش مفیدی را در چرخه طبیعت دارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خرگوش شکارچی استان بوشهر محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، بمناسبت روز زمین پاک طرح جمع آوری و پاکسازی حریم و محیط پیرامونی امامزاده و تالاب پیرسلمان تنها تالاب زنده استان همدان از زباله با حضور کارکنان اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان و شهرستان، همکاران شرکت صنعتی صبا نور، مدیران  دستگاه‌های اجرایی اسدآباد و جمعی از دوستداران محیط زیست در راستای حفاظت از طبیعت و پاکیزگی محیط از زباله انجام شد.

تالاب پیرسلمان در بیست کیلومتری شهر اسدآباد و در مجاورت امامزاده پیرسلمان قرار دارد و مساحت این تالاب سه هکتار میباشد که به عنوان تالاب زنده استان شناخته میشود.

دیگر خبرها

  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم