Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@14:43:20 GMT

جشنواره خلوت انس افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۸۶۳

جشنواره خلوت انس افتتاح می شود

تا ساعت آینده دبیرخانه مرکزی کل کشور جشنواره خلوت انس در مشهد مقدس افتتاح می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرشاد سهیلی دبیر نخستین جشنواره بین المللی خلوت انس از افتتاح دبیرخانه مرکزی کل کشور در مشهد مقدس تا ساعت آینده خبر داد

نوجوانترین فرمانده کشور افزود: با مدد حضرت رضا «ع» و در آستانه میلاد با سعادت آنحضرت دبیرخانه مرکزی کل کشور در مشهد مقدس فعالیت خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیلی با اشاره به افتتاح این جشنواره در تهران گفت: افتتاحیه این جشنواره به صورت آنلاین از بیت آیت الله موحدی کرمانی و با سخنرانی وی برگزار شد که لذت های دنیا را در مقابل لذت انس با خدا بی ارزش دانست و گفت: تمام لذت‌های دنیا در مقابل لذت یاد خدا به خصوص انس با خدا و مناجات با او هیچ ارزشی ندارند.

سهیلی اضافه کرد: این جشنواره با هدف ترویج نماز و با تاکید مقام معظم رهبری و با همکاری دفتر آیت الله حسینی زنجانی و قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند آثار‌های خود را در قالب‌های مختلف هنری مانند شعر، نقاشی، دل نوشته و ... به سایت خلوت انس ارسال کنند. اختتامیه جشنواره خلوت انس از عید قربان تا عید غدیر با داوری آثار برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلوت انس خلوت انس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم