Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۹۵ دختر بی سرپرست و بد سرپرست توسط اداره کل بهزیستی استان قزوین مورد حمایت قرار دارند.

به گزارش برنا از قزوین، علیرضا وارثی اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان قزوین به ۱۹۵ دختر بی سرپرست و بدسرپرست خدمات ارائه می کند که در این میان ۱۳۷ نفر از این دختران از خدمات مددکاری، روانشناختی و امداد ماهیانه برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد: در حال حاضر ۵۸  نفر دیگر از این دختران در ۲ خانه کودک و نوجوان در رده سنی ۶تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ سال به بالا و همچنین یک شیرخوارگاه مورد حمایت و نگهداری شبانه روزی قرار دارند .

وارثی خاطر نشان کرد: حضور دختران در جامعه و پذیرش نقش های اجتماعی آنها نسبت به گذشته بیشتر شده  و نیاز به آموزش هایی چون مباحث حقوقی و اجتماعی لازم به نظر می رسد و دختران جامعه با سرلوحه قراردادن زندگی ائمه اطهار و معصومین می توانند الگویی مناسب را پیش روی خود قرار دهند تا در جامعه و دربرخورد با مشکلات و آسیب های اجتماعی با مشکل مواجه نشوند.

وی به روند شتابان فناوری‌های نو در چند دهه اخیر اشاره کرد و افزود: به‌منظور کاهش تهدید و آسیب‌های اجتماعی دختران در شرایط جامعه کنونی باید سه اصل اساسی  اخلاق، نظم، دانش و آگاهی به صورت هدفمند برای این قشر مدنظر باشد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدسرپرست و بی سرپرست آسب های اجتماعی کل بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان درعرصه‌های مدیریتی ضروری است.

خلیل‌احمد سلامی در نخستین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشر‌های مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.
وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه‌های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.
وی از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان بواسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد.
زهرا ابراهیمی گفت: در سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.
وی افزود: حضور بانوان استان در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته‌های بانوان دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند