Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت گلستان از اجرای طرح مشوق بیمه ای جهت خدمات پیشگیرانه و مراقبت سلامت در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، مهرداد کمانگری در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان، از اجرای طرح مشوق های بیمه‌ای جهت خدمت پیشگیرانه و مراقبت های ارتقاء سلامت اجرا میشود.

وی ضمن بیان اینکه این طرح به صورت پایلوت در استان گلستان اجرایی شده وشامل بیمه شدگان روستایی، بیمه سلامت همگانی و بیمه ایرانیان میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمانگری با تاکید بر اینکه این طرح فعلا به صورت اختیاری اجرا خواهد شد توضیح داد: فشار خون، دیابت، چربی و چاقی که از عوامل شایع مرگ و میر محسوب میشوند از فاکتورهایی است که در این طرح کنترل میشوند.

وی ادامه داد: کنترل عوامل فوق در قالب مشوق های بیمه ای انجام و باعث میشود بیمه شده به خودمراقبتی ترغیب شود و در صورت کسب امتیاز خود مراقبتی که توسط پزشک تایید میشود از بسته های تشویقی که شامل کاهش حق بیمه است برخوردار می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان تصریح کرد: بیمه شدگان می توانند از طریق سامانه ناب به صورت خوداظهاری در این طرح ثبت نام کنند.

وی همچنین ادامه داد: سامانه‌ای که روی وب سایت مراکز بهداشت وجود دارد، از طریق فضای مجازی به مردم و بیمه شدگان سلامت اعلام می‌شود و یا افراد با مراجعه به اپلیکیشن تحت وب نسبت به ثبت‌نام و خوداظهاری اقدام کنند.

وی افزود: بیمه‌شدگان سلامت همچنین در زمان مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای تعویض و تمدید دفترچه می‌توانند مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

کمانگری تاکید کرد: این طرح ابتدا در یک شهر و در چهار ماه آینده در پنج شهر استان و در نهایت ظرف سه ماه آینده در کل استان اجرایی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان بیمه شدگان بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت