Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در استان با اشاره به اقدامات انجام گرفته گفت: با تشکیل اکیپ‌های تلفیقی با دانشگاه علوم پزشکی استان طی هفته گذشته بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی انجام شده است.
او  به آمادگی کامل پلیس برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا اشاره و اضافه کرد: بر این اساس طی هفته گذشته به ۱۴۰ واحد تذکر کتبی، ۱۷ واحد اخطار پلمب و بیش از ۱۰ واحد نیز پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از ۳ میلیون ماسک و دستکش احتکار شده، ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون در این استان با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی بیش از ۲۵ هزار و ۳۸۴ واحد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بازید انجام شده است.

سردار جهانبخش با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یگان‌های انتظامی، اظهار داشت: طی این بازرسی‌ها بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۷ فقره تذکر صادر شده و یک‌ هزار و ۲۶۰ فقره اخطاریه و ۴۶۰ واحد نیز تاکنون پلمب شده است.

او با اشاره اقدامات شبانه روزی پلیس برای تامین نظم و امنیت جامعه و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۳ میلیون ماسک و دستکش، ۱۶ هزار لیتر الکل، ۳۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۱۵۰ هزار شیلد محافظ از متخلفان کشف و ضبط شد که در این راستا ۵۱ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضائی استان شدند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار ماسک کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند