Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زاده گفت: دهه شصت غیر قابل فراموش است و توصیه میشود به کسانی که خواهان مذاکره با امریکا هستند حافظه تاریخی و سیاسی‌شان را فعال کنند و مروری به تاریخچه آن دهه داشته باشند و اتفاقات خصمانه امریکا جنایت کار بر علیه ملت شریف ایران را با دقت مطالعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ داریوش حسن زاده طلبه و فعال سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: حقوق بشر امریکایی نگاهش اجرای عدالت نیست بلکه رویکردش قدرت طلبی؛سلطه طلبی و مظلوم کشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی افزود: امریکا کشوری است که همیشه داعیه دار حقوق بشر بوده ولی خود ضد بشریت رفتار کرده است که نتیجه
آن جنایات انجام گرفته علیه جهان در قالب های مختلف از جمله تهاجمات نظامی، ترور سیاست‌مداران، دخالت بیشمار در امورات کشورهای مختلف و ده ها جنایت دیگر همچون شلیک موشک به هواپیمای ایرباس ایران که منجر به شهادت ۲۹۰ مسافر و خدمه بوده که یک ملت را عزادار کرد.

حسن زاده ادامه داد: دهه شصت غیر قابل فراموش است و توصیه میشود به کسانی که خواهان مذاکره با امریکا هستند حافظه تاریخی و سیاسی‌شان را فعال کنند و مروری به تاریخچه آن دهه داشته باشند و اتفاقات خصمانه امریکا جنایت کار بر علیه ملت شریف ایران را با دقت مطالعه کنند.

وی اظهار کرد: مگر میشود سر میز مذاکره ای نشست که روزی یک طرف آن سوء‎قصد به جان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) داشته باشد، که در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی بمب گذاری انجام داده و منجر به شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و دو یار صدیق انقلاب اسلامی بوده باشد.

این فعال سیاسی هرمزگان اضافه کرد: مگر میشود پای میز مذاکره ای نشست که یک طرف مذاکره کننده اش جنایت کار خبیثی میباشد که دستانش اغشته به خونهایی در قالب ترور افردا کلیدی و دلسوز این انقلاب بوده است، که حتی به ۶۶ کودک و ۵۳ زن هواپیمای ایرباس ایران رحم نکرد و به صمیمانه ترین حالت به آن افتخارنیز نمود و مدال افتخار دریافت کرد.

حسن زاده تصریح کرد: حقوق بشر امریکایی احساس ندارد،انسانیت نداشته و منطق در وجودش معنا ندارد و به تروریسم بودنش افتخار نیز میکند، امریکا که نقض کننده حقوق بشر است به خود اجازه میدهد تا در خصوص وضعیت و شرایط حقوق بشر در سایر کشورها اظهارات مداخله جویانه داشته باشد.

وی ادامه داد: البته چنین موضع گیری های احمقانه ای را جهت موجه نشان دادن خویش پایه گذاری میکند که به مقاصد و اهداف شخصی خود دست پیدا کند کشوری که خود جنگ سفید پوست و سیاه پوست راه اندازی میکند و با بی شرمانه ترین روش شهروندان سیاه پوستش را مورد تحقیر،آزار و اذیت قرار داده و همچنین به صورت وحشیانه به قتل می‌رساند طبعاً چنین وضعیتی موید عدم صلاحیت واشنگتن برای ارزیابی وضعیت حقوق بشر در سایر کشورها است.

حسن زاده افزود: کارنامه تاریک امریکا نشانگر بی ثابتی و دوگانگی و دروغگو بودن ان میباشد، بزرگترین ناقض حقوق بشر خود امریکاست که میخواهد نقش قیم بودن را بازی کند که البته دیگر دستش برای جهانیان رو شده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حقوق بشر حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟

تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از مهاجرت مهدی نصیری (مدیر مسئول سابق کیهان) به کانادا نوشتند. البته برخی هم اعلام کردند این روزنامه‌نگار خبرساز به طور موقت و برای دیدار فرزندش به مسافرت رفته و مرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی