Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش المپیکی تیراندازی با کمان گفت: در شرایط فعلی بزرگ‌ترین دغدغه همه ما بلاتکلیفی است. متأسفانه نمی‌دانیم المپیک برگزار می‌شود یا خیر و قرار است چه اتفاقی در آینده رقم بخورد.

میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط تمرینی خود در روزهای کرونایی گفت: من در یک باشگاه نزدیک محل سکونتم تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات را در سایت فدراسیون پیگیری نمی‌کنم. البته اعلام کرده‌اند که هر کس تمایل دارد، می‌تواند در آنجا تمرینات را انجام دهد؛ اما با توجه به بُعد مسافت ترجیح دادم فعلاً به این صورت تمرینات خود را پیگیری کنم. قطعاً با تجهیز شدن سالن بدنسازی بیشتر از سایت آزادی استفاده می‌کنم.

وی در مورد وضعیت رکوردی تمریناتش اظهار کرد: بالاخره با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها، از نظر روحی روانی با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. نحوه تمرینات ما به این صورت است که در 70 متر باید پرتاب داشته باشیم اما به این خاطر که همه اعضای تیم حضور ندارند و رقابتی هم وجود ندارد، نمی‌توان ارزیابی دقیقی از عملکرد خودمان داشته باشیم. امیدوارم که هر چه سریع‌تر مجوز برگزاری تمرینات از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر شود.

ملی‌پوش المپیکی کشورمان عنوان کرد: در شرایط فعلی بزرگ‌ترین دغدغه همه ما بلاتکلیفی است. متأسفانه نمی‌دانیم المپیک برگزار می‌شود یا خیر  یا قرار است چه اتفاقی در آینده رقم بخورد. فعلاً که همه مسابقات لغو شده و زمان برگزاری آنها هم مشخص نیست. قطعاً بدون داشتن اردو و برگزاری مسابقه نمی‌توان به کسب نتیجه قابل قبول در آینده امیدوار شد. البته کشورهای اروپایی، امریکا و کره‌جنوبی شرایط مناسبی دارند  و در حال تمرین هستند. تمرینات ملی‌پوشان کره‌جنوبی تعطیل نشده و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند، امیدوارم که هر چه زودتر اوضاع به حالت عادی برگردد.

وزیری همچنین در مورد مشکلات مالی عنوان کرد: متأسفانه این موضوع ما را خیلی درگیر کرده است. در گذشته روال به این صورت بوده کسانی که سهمیه کسب می‌کنند، علاوه بر پاداش،  تجهیزات هم از سوی فدراسیون برای آنها تأمین می‌شد، اما شعبانی‌بهار اعلام کرد فدراسیون از نظر مالی مشکلاتی دارد و نمی‌تواند هم پاداش بدهد و هم تجهیزات را تأمین کند. به همین خاطر از من خواستند یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنم که من هم به خاطر مشکلات مالی و هزینه‌های جاری و نبود حقوق ترجیح داد پاداش را بگیرم. با توجه به شرایط مالی و اقتصادی که فدراسیون دارد ما هم این وضعیت را درک می‌کنیم امیدواریم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت مالی داشته باشند تا بتوانیم تجهیزات را تأمین کنیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت ورزش تیراندازی با کمان میلاد وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد