Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:12:52 GMT

اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۴۹۷۳

اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگارانا ز اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک خبر داد و گفت: در این طرح عملیاتی 4 روزه، 66 نفر دستگیر و مقدار 3 میلیارد و 850 هزار ریال کالای قاچاق کشف و 66 نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات پلیس در ششمین طرح عملیاتی ظفر  بیان داشت: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان در اجرای طرح عملیاتی ظفر با توجه به بازخوردگیری های مثبت اجرای این طرح از دیدگاه شهروندان، این مهم به صورت یکی اولویت  عملیاتی با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح های عملیاتی ظفر با توجه به بررسی های کارشناسی پلیس و نوع مطالبات و گزارش های مردمی به سامانه های تلفنی 110 و 197 برنامه ریزی می شود، ادامه داد: ششمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر از تاریخ هشتم تیرماه به مدت چهار روز در شهرستان اراک عملیاتی شد و طی این عملیات 4 روزه تعداد 66 نفر به دلیل جرایمی چون سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، دارای بودن احکام جلب از مراجع قضائی و ... دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی یکی از ابعاد اجرای طرح ظفر را برخورد با سارقان عنوان کرد و افزود: در این مرحله از اجرای طرح 26 نفر سارق دستگیر شدند و تعداد 81 فقره انواع سرقت  از آنان کشف و انواع کشف شده از سارقان با هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی به مالباختگان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز در این طرح تعداد 28 نفر دستگیر شدند و در حدود 4 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

 سپهوند توجه به ارتقاء امنیت ترافیکی را نیز از دیگر رویکردهای پلیس در اجرای این طرح برشمرد و گفت: در این طرح تعداد 87 دستگاه موتورسیکلت و 118 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلفاتی چون آلودگی صوتی،‌مزاحمت، رانندگی های مخاطره آمیز و ... توقیف و پارکینگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به برنامه ریزی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا بیان داشت: در سال جهش تولید، یکی از مهم ترین ماموریت های پلیس در مبارزه با قاچاق کالا تعریف شده است و در تمامی ماموریت ها این مهم مورد تاکید بوده و در این طرح عملیاتی نیز مقدار 3 میلیارد و 850 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و در حدود 7 تن و 330 کیلوگرم برنج تقلبی کشف و تعداد 116 پرونده قاچاق کالا تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به تداوم طرح های عملیاتی ظفر در شهرستان های استان گفت: تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش های مردمی است و همچنین شهروندان می توانند از طریق تلفن 197 هر گونه انتقاد، پیشنهاد، نقطه نظر و پیام های تقدیر نسبت به نوع عملکرد پلیس را به مسئولان انتظامی منعکس کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق استان مرکزی اراک مواد مخدر جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی شهرستان اراک طرح عملیاتی ظفر دستگیر شدند ششمین مرحله قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس