Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:59:38 GMT

مدافع جوان لیورپول در آرزوی مسی و رونالدو شدن

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۴۹۷۵

مدافع جوان لیورپول در آرزوی مسی و رونالدو شدن

ترنت الکساندر آرنولد ستاره جوان لیورپول می‌گوید می‌خواهد کاپیتان این تیم شود و جاه‌طلبی‌ای در سطح مسی و رونالدو داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد، ستاره جوان لیورپول و از پرورش یافتگان آکادمی این باشگاه می‌گوید هدفش به بازو بستن بازوبند کاپیتانی لیورپول است و قصد دارد جاه‌طلبی‌ای در سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو داشته باشد و جز به ایستادن بر قله فوتبال دنیا به هدف دیگری راضی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ترنت الکساندر آرنولد در 21سالگی یکی از ستارگان درخشان تیم یورگن کلوپ است و می‌گوید هدفش تبدیل شدن به یکی از بهترین دفاع راست‌های دنیا است. آرنولد که زاده بندر لیورپول است در این تیم پیشرفتی برق‌آسا داشته و خیلی زود به یکی از بازیکنان فیکس یورگن کلوپ تبدیل شده است.

 

آرنولد در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت:" اینکه یک روز بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو می‌بندم تنها چیزی است که هر روز به من انگیزه می‌دهد. این هدفی است که می‌خواهم به آن برسم. البته تصمیم گرفتن در این باره به عهده من نیست ولی اگر نتوانم تا قبل از بازنشستگی به این هدف برسم خیلی ناراحت خواهم شد و این را برای خودم شکست می‌دانم. من همیشه به فکر کاپیتانی لیورپول بوده‌ام".

 

مدافع جوان لیورپول در بخش دیگری از اظهاراتش گفت:" اگر به رونالدو و مسی نگاه کنید، جاه‌طلبی آنها بی‌نظیر است. آنها هرگز کوتاه نمی‌آیند و کنار نمی‌کشند. رونالدو پنج بار فاتح چمپیونزلیگ شده ولی اگر از او بپرسید از این موفقیت‌ها راضی است خوا هد گفت تا حدودی، ولی یک جام دیگر هم می‌خواهم. یک ورزشکار اگر چنین روحیه رقابت‌جویی نداشته باشد عجیب است. هر ورزشکار برجسته‌ای به هدف و جاه‌طلبی نیاز دارد".

 

 

لیورپول الکساندر آرنولد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول الکساندر آرنولد الکساندر آرنولد جوان لیورپول جاه طلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم