Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل الله کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، از امروز سختگیری در زمینه ورود مسافر بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شده ‌است.
وی ادامه داد: تاکنون ابلاغی در این خصوص نداشته‌ایم اما اقدامات سختگیرانه را تا اخذ مصوبات قانونی ادامه می‌دهیم.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد استفاده از این ناوگان نسبت به روزهای عادی قبل از شیوع کرونا کاهش یافته‌ و تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی نیز در آن رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا در مراکز زیرپوشش این دانشگاه در روز دهم تیر ماه نسبت به یک ماه پیش ۲ برابر شده است.
براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۰ هزار و ۹۵۸ تن را در کشور گرفته است.
همچنین تاکنون ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد حمل و نقل مسافری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد حمل و نقل مسافری دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهرداری مشهد مشهد حمل و نقل مسافری دانشگاه علوم پزشکی مشهد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد