Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تالارها ورشکسته مطلق و 50 درصد باقیمانده نیز به پایان حیات نزدیکند، افزود: تا این لحظه هیچ کمکی به ما نشده که امیدی به بقا داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو ابراهیم‌نیا، درباره وضعیت تالارهای پذیرایی در شرایط کنونی کرونا اظهار داشت: ما برای برگزاری مراسم و بازگشایی تالارها تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در همین رابطه روز شنبه و یکشنبه جلسه‌ای را با مشاورین فرماندار خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تالارها ورشکسته مطلق و 50 درصد باقیمانده نیز به پایان حیات نزدیکند، افزود: تا این لحظه هیچ کمکی به ما نشده که امیدی به بقا داشته باشیم.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی متخصص برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند، اگر چنانچه با 50 درصد ظرفیت و در حالی که هر روز فقط یک مراسم برگزار شود و مرتب نیز فضا استریل شود، مشکل به حداقل می‌رسد، اما شاهدیم که برخی مراسم‌ها در محل غذاخوری‌ها که در روز ده‌ها مراجعه‌کننده دارند، برگزار می‌شود.

وی گفت: وقتی تالارها همچنان بسته هستند، مردم برای برگزاری برخی مراسم‌ها به غذاخوری‌ها هجوم می‌برند که نه تخصص پذیرش حجم بالای مراجعه‌کننده را دارند و نه اینکه می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را برای حجم بالای مهمان به خوبی رعایت کنند.  

ابراهیم‌نیا یادآور شد: برای ما ابتدا حفظ سلامتی مردم، جامعه و سپس معیشت خودمان اهمیت دارد، اگر کار را به کاردان بسپارند مشکلات کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

منبع: دانا

کلیدواژه: تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

رئیس سازمان سنجش: همکاران ما از ۵ فروردین تا فردا ساعت ۱۴ در قرنطینۀ کامل هستند. در این مدت حتی اجازۀ تماس تلفنی با خانوادۀ خود را ندارند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر