Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@18:27:26 GMT

هشدار جدی بهتاش فریبا به استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۴۵۳

هشدار جدی بهتاش فریبا به استقلالی ها

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت: اینکه مجیدی می گوید دو جام دیگر را می گیریم، حرف خیلی خوبی است چون امید را به بازیکنان و هواداران داده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا ، پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این روزهای آبی پوشان در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار داشت:

حدود ۲۰ روز که هنوز لیگ شروع نشده بود، گفته بودم که با شروع مسابقات گرفتار مصدومیت های زیاد خواهیم شد؛ نه در استقلال بلکه در همه تیم ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ایرانی ها یاد نگرفتیم وقتی را در کار خودمان قرار می دهند، از آن فرصت نهایت استفاده را ببریم. کادرفنی استقلال برای تعطیلات به بازیکنان برنامه ای داده بود و اکثر بازیکنان خودشان را سر وزن نگه داشته بودند، اما کار گروهی با کار انفرادی متفاوت است. برخی از بازیکنان مثل آقای دیاباته رفتند و با ۱۰ کیلو اضافه وزن برگشتند و باشگاه هم هیچ برخوردی نداشته. نمی گویم باید برخورد شدید داشته باشند، اما وقتی یک بازیکن از کادرفنی برنامه گرفته تا بدن خودش را آماده نگه دارد، باید مسئولیت پذیر باشد. متاسفانه دیاباته هم مثل دوران بازیگری من است که چند روز تمرین نکند، سریعا اضافه وزن پیدا می کند.

بهتاش فریبا افزود:

تعداد مصدومان استقلال خیلی زیاد شده. همین بازی هم همسترینگ یزدانی کشیده شده. همسترینگ هم بسیار مصدومیت بدی است. وقتی مچ می پیچد، شما می توانی با یک آمپول هم بازی کنی، اما همسترینگ تا زمانی که کاملا خوب نشود، با یک استارت دوباره مصدومیت به بار می آورد. در هر صورت استقلال شرایطی دارد که همه اعضای تیم باید آرامش خود را حفظ کنند و این را به تیم القا کنند. اینقدر نباید بازیکنان عصبی بازی کنند. همه بازیکنان استقلال حتی آن هایی که همیشه آرام هستند، این روزها عصبی هستند. نمی دانم دلیلش چیست؛ اگرچه این روزها اکثر آدم ها عصبانی شدند.

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال ادامه داد:

موضوع دیگر استفاده به موقع از بازیکنان جوان است. یعنی اینکه شما اگر به موقع از یک جوان استفاده نکنی، ممکن است بسوزد و اگر به موقع استفاده کنی، می شود مهدی قائدی. متاسفانه شرایط استقلال طوری است که کادرفنی مجبور شده از جوان ها استفاده کند. وقتی اجبار در کار است و از جوان ها استفاده کنی، شرایط با زمانی که تیمت سرحال است و برنده شدی و از جوان ها استفاده کنی، متفاوت است. متاسفانه در بازی آخر خیلی جوان های استقلال جوان ندادند. از سوی دیگر هم بزرگان تیم هم به خاطر عصبانی بودن عملکرد خوبی نداشتند. وریا غفوری هم که خبر داشتم شدیدا مریض بوده و به خاطر همین بازیکن همیشگی نبود. در سمت چپ هم تا زمانی که زکی پور سرحال بود، استقلال خیلی خوب بازی کرد، اما وقتی پایش گرفت و بیرون رفت، میلیچ به زمین آمد. میلیچ از نظر من اصلا آماده نیست چون مقابل فولاد هم فقط پاس به عقب می داد.

بهتاش فریبا در ادامه عنوان کرد:

مدیریتی که آمده، پشتکار خوبی دارد و فعالیت می کند. امیدوارم کادرفنی آرامش را بر تیم حاکم کند. اینکه مجیدی می گوید دو جام دیگر را می گیریم، حرف خیلی خوبی است چون امید را به بازیکنان و هواداران داده. این روش را ادامه دهند و آرامش را حاکم کنند. تیم خوبی داریم و امیدوارم مصدومان هم به تدریج بازگردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال بهتاش فریبا شیخ دیاباته بهتاش فریبا جوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، هواداران استقلال در مصاف با ذوب‌آهن روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. آنها بلافاصله پس از شروع مسابقه شاهد باز شدن دروازه حسین حسینی بودند و سپس تا دقیقه 65 برای دیدن گل تساوی انتظار کشیدند. با این‌حال همچنان 30 دقیقه پراسترس دیگر باقی مانده بود و آنها سرانجام با سوپرگل بلانکو فریاد شادی‌شان به آسمان رفت.

در طول مسابقه اما چندین مرتبه محسن فروزان زیر فشار حملات استقلال با مصدومیت مواجه شد که این موضوع با اعتراض شدید هواداران حاضر در استادیوم همراه شد و آنها که معتقدند فروزان قصد وقت تلف کردن داشته، در پایان بازی به هر ترتیب که شده حرف خودشان را به گوش گلر سابق‌شان رساندند.

اعتراض‌های هواداران استقلال سبب شده تا حالا محسن فروزان متنی منتشر کند و در آن توضیح بدهد که مصدومیت‌هایش عمدی نبوده و برای ثابت کردن آن تصویر مچ پای ورم کرده‌اش را نیز پیوست کرده است.

فروزان در مصاف با استقلال یکی از بازیکنان شاخص زمین بود که بارها با حرکات خود مانع از گلزنی شاگردان نکونام شد، اما سرانجام دروازه خود را دو مرتبه روی دو شوت مهارنشدنی باز شده دید و با ناراحتی به‌خاطر شکست تیمش ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • وقتی قصه «سِر» به سر رسید/ روایت رختکن غمگین شیاطین سرخ در مه ۲۰۱۳
  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی