Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسبق عراق اعلام کرد که آمریکا هیچ کمکی به این کشور برای پیروزی علیه داعش نکرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر اسبق عراق در سخنان تلویزیونی خود خاطر نشان کرد: آمریکا هیچ کمکی به عراق برای تحقق پیروزی علیه عناصر تروریستی داعش نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سقوط موصل به دست تشکیلات تروریستی داعش در سایه توطئه چینی در درون ارتش عراق انجام شد تا بر اساس آن نیروهای عراقی عقب نشینی کرده و هر اقدامی برای مقابله با عناصر تروریست خنثی شود.

المالکی اظهار داشت: میادین اعتراض و تحصن در عراق همزمان با بحران سوریه تبدیل به اردوگاه های مملو از سلاح شد چرا که انتظار می رفت نظام سوریه به دست عناصر تروریستی جبهه النصره و داعش سقوط کرده و بعد از سقوط دمشق، این عناصر تروریست وارد بغداد شوند.

وی افزود: آمریکا به هیأت عراقی ابلاغ کرد که تا زمانیکه نوری المالکی در دولت باشد، هیچ سلاحی در اختیار عراقی ها برای مبارزه با داعش قرار نمی دهد. در عوض ایران و روسیه سلاح های خود را در اختیار ارتش عراق و نیروهای حشد شعبی قرار دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا