Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر بحران جدیدی در حاشیه محاکمه پرونده‌های فسادش روبرو شده است که می‌تواند شرایط او را برای ادامه نخست وزیری در هاله‌ای ابهام فرو ببرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های عبری زبان رژیم صهیونیستی خبر دادند دادستانی رژیم صهیونیستی تحقیق محرمانه ای را درباره نحوه حذف شدن اسناد مهم و محرمانه ای از رایانه ای که این اسناد در آن نگهداری می شود و می تواند جرم نتانیاهو را در موارد اتهامی اش به اثبات برساند، آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه اعلام کرد : دفتر دادستانی از احتمال هک شدن رایانه های مربوطه سخن می گوید.

در این اقدام ظاهرا یک پوشه (فولدر) محتوی اسناد داخلی و محرمانه مربوط به اطلاعات متهم کننده نتانیاهو حذف شده است.

تحقیقات اولیه نشان می دهد برخی از مسئولین دفتر دادستانی کل رژیم صهیونیستی که نباید به این رایانه ها دسترسی پیدا کنند امکان دسترسی داده شده و آنها از این رایانه ها استفاده کرده اند.

این رسانه عبری زبان در پایگاه اطلاع رسانی خود در عین حال خبر داد، کارشناسان موفق شدند اطلاعاتی حذف شده را بازیابی کنند، اما هنوز مشخص نشد چه کسی عامل این حادثه بوده است.

رژیم اسرائیل|از بازی رسانه‌ای نتانیاهو تا پیامدهای سوء مدیریت در بحران کرونارژیم اسرائیل|از رسوایی اخلاقی «باراک» و حمله وی به نتانیاهو تا فرار سربازان از ارتشلیبرمن: حماس روز به روز در حال قدرت گرفتن است/ نتانیاهو همه ما را نابود می‌‌کند

دفتر دادستان درباره انتشار این اخبار هم به خبرنگاران گفت : ما معمولا درباره تحقیقات داخلی خود اطلاع رسانی نمی کنیم نه آن را تایید و نه تکذیب می کنیم.

دستیاران نتانیاهو هم با رد دست داشتن در این اقدام ادعا کردند این داستان هم در راستای جو سازی علیه نخست وزیر است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی (اسرائیل) بیشتر بخوانید... رژیم اسرائیل|از فساد مالی جدید نتانیاهو و هشدار گانتس تا ادعای کشف شبکه جاسوسی حزب‌الله

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل بنیامین نتانیاهو اسرائیل رژیم صهیونیستی رژیم اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسراییلی اعلام کرد که مقامات اسراییل به جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسراییل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روز‌های اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رییس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس یکی از اقدامات احتمالی (اسراییل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمد‌های مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!