Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:48:52 GMT

برگزاری مسابقه فرهنگی دهه کرامت در خفر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۷۲۶

برگزاری مسابقه فرهنگی دهه کرامت در خفر

مسابقه فرهنگی دهه با کرامت با موضوع حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) در شهرستان خفر به اجرا در آمده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خفر، مسابقه فرهنگی با اهدای جوایز ویژه به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه که به صورت پیامکی اجرا شده، شرکت کنندگان باید به پنج سئوال در مورد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) پاسخ دهند.

 

شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقه  باید پاسخ صحیح را به ترتیب سئوالات همراه با نام و نام خانوادگی تا ساعت 24 روز جمعه 13 تیرماه به سامانه 6600071803 ارسال کنند.

 

در پایان این مسابقه نیز به قید قرعه به 10 نفر از کسانی که پاسخ صحیح به این سئوالات داده اند به رسم یادبود هدایایی تقدیم می شود.

 

این مسابقه به همت تولیدات دیجیتال و فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خفر به اجرا در آمده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه کرامت دهه کرامت در فارس دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت