Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:44:35 GMT

۷ واحد صنفی متخلف در میاندوآب پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۸۲۴

۷ واحد صنفی متخلف در میاندوآب پلمب شد

سهراب حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدها شامل پنج واحد صنفی از جمله غذاخوری، آرایشگاه و سوپر مارکت است که به علت ثبت‌نام نکردن در سامانه سلامت، دریافت نکردن کد رهگیری، رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تعطیل و پلمب شده است.

وی با بیان اینکه از قبل اخطارها و توصیه‌های بهداشتی به این واحدها داده شده بود، افزود: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان با تشدید نظارت از اولین روزهای شیوع کرونا تاکنون با متخلفان و متصدیان صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت را رعایت نکنند، برخورد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه همچنین برای تعدادی از واحدهای صنفی این شهرستان نیز اخطار پلمب صادر شده است، اضافه کرد: در همین راستا و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از همه مردم می‌خواهیم خود را عضوی از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بدانند و نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت داشته باشند.

حیدری همچنین از پلمب شدن ۲ واحد غیرمجاز ارایه خدمات طب سنتی با هماهنگی مقام قضایی نیز خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، ۲ واحد مرکز زالو درمانی را شناسایی و پلمب کردند.

وی گفت: این واحدهای متخلف در پی اقدامات خلاف سلامت در حوزه طب سنتی که اقدام به ارایه انواع خدمات درمانی طب سنتی اعم از حجامت و زالو درمانی در محیط نامناسب و غیربهداشتی و فروش داروهای گیاهی می‌کردند با همکاری نیروی انتظامی پلمب و پرونده تخلفات آنها جهت رسیدگی نهایی به مراجع قضایی ارسال  شد.

وی از مردم خواست برای استفاده از خدمات طب سنتی و حفظ سلامت خود، فقط به مراکز دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز پزشکان دارای تحصیلات تخصصی و آموزش دیده طب سنتی مراجعه کنند.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مصرف غیر مجاز میاندوآب بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مصرف غیر مجاز میاندوآب بهداشت و سلامت ویروس کرونا مصرف غیر مجاز میاندوآب بهداشت و سلامت طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد