Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیایی گفت: بعد از گذشت قريب به يک ماه از آغاز زمان رهاسازي بچه ماهيان استخواني در آب هاي استان، بيش از ۴۲ ميليون قطعه بچه ماهي كپور و كلمه در رودخانه هاي گرگانرود و قره سو رهاسازي شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، «محسن يحيايي» گفت: از اين ميزان 21 هزار و 831 هزار قطعه بچه ماهي، توليد مركز بازسازي ذخاير سيجوال و 20 هزار و 200 هزار قطعه توليد مركز بازسازي ذخاير سد وشمگير بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون صيد و بنادر ماهيگيري اداره كل شيلات گلستان با اشاره به تفكيک گونه هاي بچه ماهيان رهاسازي شده در رودخانه هاي استان، افزود: تاكنون 19 هزار و 227 هزار قطعه بچه ماهي كلمه و 22 هزار و 800 هزار قطعه بچه ماهي كپور، دو گونه ماهي استخواني هستند كه رهاسازي شدند.

 

وی خاطرنشان كرد: اميد است با افزايش ضريب برگشت شيلاتي ماهيان رهاسازي شده، شاهد بهبود ذخاير آبزي استان و همچنين حداكثر محصول قابل برداشت از دريا باشيم.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: رودخانه های گلستان رهاسازي ماهی قطعه بچه ماهی هزار قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه «قره سو» پُرآب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بارش‌های چند روز اخیر در مناطق مختلف استان گلستان به ویژه در سرشاخه‌های رودخانه قره‌سو باعث شد تا این رودخانه پُرآب شود و حتی در برخی مناطق، طغیان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس