Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی اسپرز اطمینان دارد که هافبک پیشین لیون می تواند در تیمش جا بیافتد. 

طرفداری - ژوزه مورینیو با اشاره کردن به شروع سخت لوکا مودریچ در رئال مادرید می گوید تانگوی اندومبله می تواند اوضاعش در تاتنهام را رو به راه کند.

به گزارش رویترز، خرید 55 میلیون پوندی اسپرز نتوانسته است انتظارات را بر آورده کند و گفته می شود به مورینیو گفته است که نمی خواهد با او کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندومبله به تیم هایی همانند پاری سن ژرمن و تاتنهام لینک شده است. مورینیو در مورد این بازیکن گفت:

کسی که بدون پتانسیل زاده شود، بدون پتانسیل هم می میرد. وقتی استعداد داشته باشی، خیلی چیزها می تواند تغییر کند و خیلی اتفاقات می تواند رخ بدهد. من از اول با اندومبله همکاری نکردم و طی شش ماه اخیر با او همکاری کرده ام. پس در مورد شش ماه اول صحبت نمی کنم که البته مطمئنم وقتی بازیکنی از کشور، لیگ و فرهنگ متفاوتی می آید، شش ماه ابتدایی اهمیت زیادی دارد. مصدومیت ها و شرایط فیزیکی مانع از تاثیرات اولیه ای شد که یک بازیکن در همکاری با سرمربی جدید می تواند داشته باشد. در باشگاه بزرگی که می خواهد بزرگ تر شود، فقط 5،۶، 10 یا 11 بازیکن اصلی وجود ندارد و گزینه های متفاوتی در دسترس هستند. اما بازیکنان، هواداران و رسانه ها باید بدانند که فقط 11 نفر می توانند در ترکیب اصلی باشند و بقیه روی نیمکت می نشینند. در منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ هم بازیکنان درجه یک زیادی روی نیمکت هستند. وقتی بازیکن سطح بالایی روی نیمکت می نشیند به این معنی نیست که داستانی پشت پرده اتفاق افتاده است، این یعنی گزینه های زیادی در دسترس هستند. 

به مودریچ هم بدبین بودند ولی او بهترین بازیکن جهان شد

پس آیا اندومبله هنوز هم می تواند در تاتنهام بدرخشد؟

البته، همان طور که گفتم بازیکنی که استعداد نداشته باشد، کاری از دستش بر نمی آید و وقتی استعداد وجود داشته باشد، خیلی کارها می توان کرد. لوکا مودریچ پس از گذشت شش ماه در رئال مادرید به عنوان بدترین خرید تاریخ باشگاه از سوی هواداران و رسانه ها انتخاب شد. چند ماه بعد قهرمان شد، بعدا قهرمان اروپا و سپس به جایزه بهترین بازیکن جهان رسید. از من می پرسید که آیا ذهنیت اندومبله مشکل دارد؟ این سوال را باید با او مطرح کنید، نه من. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم