Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:50:05 GMT

استاندار: ابتلا به کرونا در فارس شتاب گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۹۱۷

استاندار: ابتلا به کرونا در فارس شتاب گرفته است

عنایت‌الله رحیمی، پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های مرتبط با وزارت نیرو در فارس که به شکل ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهوری انجام شد، در پاسخ به سخنان رییس جمهوری مبنی بر ارائه توضیحاتی درباره وضعیت کرونا در استان فارس افزود:  استان فارس تا یکی ۲ هفته اخیر بهترین وضعیت را در زمینه مقابله با کرونا در کشور داشت اما الان پنج شهرستان استان شامل جهرم، لارستان، گراش، خنج و اوز در آستانه قرمز شدن شرایط قرار دارند و به همین دلیل محدودیت‌هایی را نیز بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا در این شهرستان‌ها ایجاد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در شهر شیراز نیز که بیماری رو به گسترش بود تاکید شد که هیات‌های نظارت و بازرسی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند که طی چند روز گذشته این موارد به شدت اجرا و رعایت می‌شود.
استاندار فارس اضافه کرد: هم‌اینک حدود ۵۰ درصد از تخت‌های آی.سی.یو در این استان اشغال شده و ورود بیماران نسبت به گذشته افزایش داشته اما هنوز نسبت به کشور وضعیت بهتری داریم.
رحیمی بیان کرد: امیدواریم با تلاشی که در مجموعه بهداشت و درمان می‌شود و همچنین رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم استان، روز به روز شاهد کاهش بیماری در استان و کشور باشیم.

رییس جمهوری نیز در ادامه با اشاره به پیش‌بینی ستاد ملی کرونا مبنی بر احتمال گسترش بیماری در استان فارس در جلسه ۲ هفته اخیر این ستاد گفت: همین مساله سبب شد که استان فارس در شرایط هشدار قرار داده شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی همچنین ابراز امیدواری کرد که کشور با کمک و مراقبت مردم به خوبی از این دوره هشدار عبور کند و استان فارس نیز به سمت وضعیت قبل قرمز نرود.
رییس جمهوری کشورمان از مردم استان فارس و دیگر نقاط ایران درخواست کرد که همکاری لازم را با بخش بهداشت و درمان داشته باشند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا به زودی از این شرایط سخت عبور کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی حسن روحانی فارس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز استانداری فارس حسن روحانی فارس ویروس کرونا شیراز استانداری فارس حسن روحانی فارس رییس جمهوری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 7 MB کد خبر 6095678

دیگر خبرها

  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران