Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فضل الله رنجبر با اشاره به وضعیت قرمز کرمانشاه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: محدودیت‌هایی را به سازمان آرامستان شهر ابلاغ کرده‌ایم.

او با اشاره به بسته شدن درب آرامستان، گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، از برگزاری مراسماتی که بیشتر از ۱۰ نفر در تشییع، تدفین و نماز حضور دارند، جلوگیری کنند در این راستا درب آرمستان بسته شده، ولی مردم به محوطه وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه بر لزوم همکاری مردم تاکید کرد و گفت: مردم خود رعایت کنند بیمارستان‌ها در حال پرشدن از مبتلایان هستند اگر صاحبان عزا و عروسی مراسم را به خاطر سلامتی مردم برگزار نکنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ به نفع اجتماع است، صاحبان مراسمات همراهی و همکاری کنند.

او اشاره به جلسه‌ای با بخشداران در رابطه با بحث کرونا داشت و گفت: در این جلسه مصوب شد بر حسب دستور، بخشداران از برگزاری مراسمات فاتحه در روستا‌ها جلوگیری کنند در این راستا از معتمدان، شورا‌ها و دهیار‌ها استفاده کنند، دوست نداریم با برخورد‌های دیگر و به کارگیری قوه قهریه وارد عمل شویم.

رنجبر به دهیاران روستا‌ها هشدار داد، هر روستایی در این شرایط حاد و قرمز اقدام به برگزاری مراسمات دسته جمعی (عروسی و عزا) بکند به آن روستا بودجه عمرانی نخواهیم داد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه

محمدباقر نریمانی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر اجرایی شدن سند تحول قضایی، گفت : یکی از موضوعات این سند برگزاری دادگاه‌های علنی و برخط است که آن را در دستورکار قرار داده ایم. 

وی افزود: افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی و شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آراء قضایی از مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی به صورت آنلاین است. 

نریمانی با تاکید براینکه در قانون اساسی نیز بر برگزاری دادگاه‌های علنی تاکید شده، خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقمندان به مباحث حقوقی، قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند بصورت برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور یابند.

اولین جلسه دادگاه علنی برخط استان کرمانشاه در سال جدید، روز دوشنبه (هفدهم اردیبهشت) با موضوع حمل و نگهداری مشروبات الکلی به صورت مجازی و برخط در آدرس یاد شده برگزار خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان