Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند و دستگیری چهار آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر سرپل‌ذهاب کرده بودند، خبر دادو گفت :  30 فروردین امسال یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهر سرپل ذهاب به پلیس گزارش شد که طی آن چهار نفر با مراجعه به درب منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن دختر جوانی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد سرکرده باند آدم ربا خواستگار دختر جوان بوده اما با مخالفت خانواده وی روبرو شده و به همین دلیل همراه با دوستانش تصمیم به ربودن او گرفته است.
سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع طرح مهار توسط پلیس شهرستان اجرا و خودروی ام وی ام متعلق به آدم ربایان در ورودی روستای «ریزه وند» شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف می شود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو عوامل آدم ربایی با توجه به تاریکی شب موفق به فرار می شوند اما دختر جوان ربوده شده بدون اینکه آسیبی ببیند نجات پیدا کرده و تحویل خانواده اش می شود.
وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و سه عدد فشنگ جنگی در داخل خودروی آدم ربایان یادآور شد: با توجه به شناسایی عوامل آدم ربایی، کاراگاهان پلیس آگاهی سرپل ذهاب به فاصله کوتاهی موفق به یافتن مخفیگاه همدستان فرد آدم ربا شده و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.
سردار جاویدان گفت: پس از دستگیری سه عضو باند تلاش برای یافتن سرکرده و عامل اصلی آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهر کرمانشاه شدند و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به سرپل ذهاب منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این فرد به جرم خود مبنی بر ربودن دختر مورد علاقه اش اعتراف کرد و انگیزه اش را نیز مخالفت خانواده وی با ازدواجشان عنوان کرد.
وی در ادامه و با تاکید بر اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهد کرد، گفت: خوشبختانه جرایم خشن در کرمانشاه حداقلی است که این حداقل ها نیز در اسرع وقت کشف و مجرمان به سزای عمل خود می رسند.
سردار جاویدان در پایان با اخطار به مجرمان مبنی بر برخورد قاطعانه پلیس به آنها گفت: استان کرمانشاه محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری باند ادم ربایان استان کرمانشاه آدم ربایی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب