Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@16:11:52 GMT

انتقاد گلر تیم ملی ایران از تعطیلی لیگ

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۰۹۷

انتقاد گلر تیم ملی ایران از تعطیلی لیگ

زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم وچان کردستان و تیم ملی ایران گفت: تا وقتی ما زنان به هم احترام نگذاریم، دیگران برای ما احترام قائل نمی‌شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان تیم‌های فوتبال بانوان از بی‌توجهی مسئولان به تعیین‌تکلیف لیگ انتقاد و خواستار اعلام تصمیم قطعی درباره ادامه بازی‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت چند ماه از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ برتر هنوز تکلیف چهار بازی باقی مانده مشخص نیست و با اینکه اکثر تیم‌ها خواستار اعلام پایان لیگ شده‌اند، اما مسئولان فوتبالی تنها سکوت کرده‌اند. زهرا خواجوی بازیکن تیم وچان کردستان و رکورددار گل نخوردن فوتبال ایران در این باره می‌گوید:

«تا وقتی ما زنان به هم احترام نگذاریم، دیگران برای ما احترام قائل نمی‌شوند. تکلیف لیگ دو، سه و رده‌های نوجوانان و جوانان مردان مشخص شده است، اما هنوز تکلیف لیگ برتر ما معلوم نیست. این نشان می‌دهد که نسبت به لیگ بانوان بی‌اهمیت هستند. واقعاً نمی‌دانم دلیل این امر چیست؟»

زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از بی‌برنامگی ناراحت است:

«مگر برگزاری یک رشته مرد و زن دارد؟ فوتبالیست‌ها چهار ماه است که پابه‌توپ نشده‌اند. بی‌اردویی تیم ملی کم بود الان هم بی‌برنامگی لیگ اضافه شده است. آن‌وقت فدراسیون‌نشین‌ها انتظار دارند که بازیکنان در مسابقات بین‌المللی دست به شگفتی بزنند! ما بین بودن یا نبودن گیر کرده‌ایم. همچنین این شرایط کرونا نگرانی‌های خانواده‌های بازیکنان را زیاد کرده و همگی مخالف ادامه کار هستند. چه بهتر بود که تعیین تکلیف می‌شد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زهرا خواجوی وچان کردستان زهرا خواجوی وچان کردستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است

وزیر امور خارجه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی  ایکس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس بین المللی  ایران و آفریقا  در تهران نوشت: « روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روندهای کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو۲۰۲۴ تهران، فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران