Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ملکی سرپرست معاونت بازرسی کل استان مرکزی در خصوص تخلفات صورت گرفته در صنایعی مانند کارخانه هپکو اراک گفت: گزارشات لازم تهیه شده که با توجه به اینکه موضوع گستردگی خاصی دارد همچنان در حال بررسی هستیم.

ملکی با اشاره به حمایت سازمان بازرسی از سرمایه گذاری و شناسایی صنایع دارای مشکل افزود: هدف از تشکیل دفتر حمایت از سرمایه گذاری، حل مشکلات صنایع است و قوه قضاییه هم در رفع مشکلات کارگری و خروج صنایع از رکود مصمم است که مراحل آن قدری زمان بر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان بازرسی گزارش‌های هشداری است که قوه قضائیه نسبت به این گزارش‌ها حساسیت بالایی دارد اضافه کرد: قوه قضائیه براساس این گزارش‌ها به دستگاه اجرایی کتبا اعلام می‌کند که اقدامی غیرقانونی یا نادرست در مجموعه در حال اجراست و خواستار پیگیری ماجرا می‌شود.

سرپرست معاونت بازرسی کل استان مرکزی با اشاره به توجه ویژه این سازمان شکایات و اعلانات مردمی بیان کرد: شماره تلفن ۱۳۶ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی است.

او ادامه داد: علاوه بر این شماره‌ها مردم برای بیان شکایات خود می‌توانند از به سایت سازمان بازرسی هم مراجعه کنند که در این مورد شاکی باید تمامی مشخصات خود را به صورت کامل درج کند ودر غیر این صورت شکایت رد می‌شود.

ملکی تصریح کرد: سال گذشته ۸۶۵ مورد اعلان از سوی مردم و ۵۱۸ مورد شکایت مطرح شده است که تماما مورد رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسی استان مرکزی شرکت هپکو کارگران هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو