Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@16:39:40 GMT

بازگشت علیرضا منصوریان به میادین فوتبالی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۴۶۲

بازگشت علیرضا منصوریان به میادین فوتبالی

کمیته فنی دیروز تشکیل جلسه داد و در این نشست مقرر شد هدایت تیم جوانان به علیرضا منصوریان محول شود و تیم امید هم همچنان زیر نظر حمید استیلی به فعالیت خود ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم جوانان مهرماه درگیر بازی‌های قهرمانی آسیا و همچنین انتخابی جام جهانی خواهد شد و تیم امید هم باید تابستان آینده در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم امید به تازگی در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد که در این بازی‌ها موفق نبود. مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. یک دوره از بازی‌ها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و دوره بعدی آن به بهانه صعود به المپیک است. به این خاطر که المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. تیم جوانان با هدایت سیروس پورموسوی در بازی‌های انتخابی جام ملت‌ها موفق ظاهر شد، اما بعد از این بازی‌ها سرمربی سابق فولاد از سمت خود استعفا و اعلام کرد به دنبال بازگشت به تیم‌های لیگ برتری است. در حالی که کمیته جوانان تصمیم گرفته هدایت تیم ملی جوانان را به علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال محول کند این مربی هنوز پاسخی به درخواست فدراسیون فوتبال نداده است. علیرضا منصوریان قبل‌تر هم با فدراسیون فوتبال همکاری کرده بود.

او در برهه‌ای هدایت تیم امید را بر عهده گرفت که متأسفانه نتوانست این تیم را به المپیک رهنمون کند. به طور حتم در صورتی که علیرضا منصوریان سرمربی تیم جوانان شود کار سختی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت. به این خاطر که تیم جوانان چهار ماهی است که به بهانه کرونا تمرین نمی‌کند. از سویی بازی‌ها مهرماه برگزار می‌شود و تیم جوانان در صورت صعود از مرحله گروهی که محتمل است، در مرحله یک‌چهارم نهایی با کره جنوبی یا ژاپن مسابقه خواهد داد.

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ژوئن ۲۰۲۱ بازی‌های انتخابی خواهد بود و ایران در صورت صعود در سال ۲۰۲۲ در بازی‌های نهایی شرکت خواهد کرد. همان‌طور که اشاره شد حمید استیلی قرار است این تیم را هدایت کند. کمیته فنی بر این عقیده است، چون حمید استیلی از هدایت تیم امید تجربیات خوبی به دست آورده بهتر است همچنان مربی این تیم باشد. تمرینات تیم جوانان به زودی آغاز می‌شود، چون بازی‌های این تیم مهرماه برگزار می‌شود و تیم امید هم تمرینات خود را در روز‌های فیفا برگزار خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا منصوریان حمید استیلی تیم ملی جوانان ایران حمید استیلی علیرضا منصوریان علیرضا منصوریان برگزار می شود تیم جوانان هدایت تیم تیم امید بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس