Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@11:24:08 GMT

اعلام قیمت‌ موبایل در سامانه 124

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۴۸۵

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل از شرکت‌های واردکننده خواست تا همچون گذشته به درج قیمت‌ها در سامانه ۱۲۴ ادامه دهند و به هیچ عنوان در این زمینه کوتاهی نکنند. ناطقان: براساس اعلام روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، حسین غروی رام ضمن اشاره به لزوم شفاف سازی در تمام سطوح اقتصادی گفت: طی سال‌های اخیر با پیدایش سامانه‌های متعدد در حوزه بازرگانی و خدمات، نظارت بر این بخش بیش از پیش شده و تخلفات به حداقل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در جریان تامین و عرضه کالا تاثیرات مثبتی را ایجاد کرده است و اتصال این سامانه‌ها به یکدیگر شرایط را روزبروز بهتر نیز خواهد کرد.


وی سامانه‌های مرکز توسعه تجارت الکترونیک، همتا، ۱۲۴ و سامانه جامع گارانتی را شبکه‌ای هوشمند به منظور شفاف سازی دانست و افزود: ما در انجمن واردکنندگان موبایل همواره از همکاران خود خواسته‌ایم تا مبتنی بر عملکرد این سامانه‌ها قدم بردارند. در همین راستا ثبت قیمت تمام شده موبایل‌های وارداتی و آماده عرضه در سامانه ۱۲۴ مکررا مورد تاکید ما قرار گرفته است. طبق مصوبه وزارت صمت شرکت‌های واردکننده مکلف به اعلام قیمت‌ها به این سامانه هستند. از این رو واردکنندگان تلفن همراه نیز از این قائده مستثنا نیستند و باید به صورت مداوم قیمت موبایل‌های وارداتی خود را به این سامانه اعلام کنند.

به گفته غروی رام این سامانه در حمایت از حقوق مصرف کننده راه اندازی شده است و باید جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان و آگاهی ایشان از قیمت واقعی موبایل‌هایی که خریداری کرده اند هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل گفت: بناست در آینده‌ای نزدیک با درخواست انجمن واردکنندگان موبایل و فراهم کردن زیرساخت‌ها، سازمان حمایت با همکاری سامانه همتا و مرکز توسعه تجارت الکترونیک قیمت موبایل خریداری شده را همزمان با روشن شدن گوشی برای مصرف کننده پیامک کند. به این ترتیب مصرف کننده از قیمت واقعی گوشی و اینکه کدام واردکننده آن را وارد کشور کرده است مطلع خواهد شد. از این رو اعلام دقیق قیمت‌ها توسط واردکنندگان همچون گذشته به سامانه ۱۲۴ به شفافیت و تسهیل این فرایند کمک خواهد کرد.

منبع: مشرق برچسب ها: اعلام قیمت ، موبایل ، سامانه124

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعلام قیمت موبایل سامانه124 انجمن واردکنندگان موبایل سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • نویسنده فیلم سینمایی فسیل : دستمزدم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • دستمزدم برای «فسیل» هم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان نبود!
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • دستمزدم برای «فسیل» به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!