Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود سیدعباسی مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و تنها پروتکلی که در پرواز‌ها رعایت می‌شود این است که غذا نمی‌دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داود سیدعباسی در ارتباط با شرایط تیم فوتبال شهرخودرو اظهار داشت:

اولویت باشگاه شهرخودرو همچنان سلامت جامعه است و آن هم در شرایطی که می‌بینید شیوع کرونا دوباره اوج گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانیم، اما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. شهرخودرو بخش زیادی از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده و جزو مدعیان اصلی کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا است؛ بنابراین مخالفت ما با ادامه لیگ فقط به خاطر سلامتی جامعه بود.

داود سیدعباسی در ادامه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد:

متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود. مثلا تنها پروتکلی که در پرواز‌ها رعایت می‌شود این است که غذا نمی‌دهند! شهرخودرو تیمی کم ادعا اما پرتوان است و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم. دو بازی آینده ما با گل‌گهر در سیرجان و سایپا در مشهد شاید روی کاغذ، آسان به نظر بیاید، اما واقعیت این است که بازی با تیم‌هایی که برای سقوط نکردن می‌جنگند، دشوار است.

داود سیدعباسی مربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان پیرامون احتمال از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان از شهریورماه، خاطرنشان کرد:

در حال حاضر تمرکز ما روی دو بازی آینده در لیگ برتر است و فعلا به دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کنیم. زمان این بازی‌ها هنوز مشخص نیست و پیش از این هم متاسفانه ما از میزبانی محروم بودیم. شاید تنها فایده تعطیلی رقابت‌ها برای ما این بود که محرومیت دو بازیکن‌مان در آسیا به پایان رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داوود سیدعباسی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد روز شنبه در ورزشگاه الدترافورد به مصاف برنلی می‌رود. اریک تن‌هاخ که در بازی‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی، با خبرنگاران صحبت کرد.

عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی‌های اخیر؟
من خیلی با رشفورد همدردی می‌کنم. سال گذشته او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. من فکر می‌کنم بهترین فصل در دوران حرفه‌ای او بود، ۳۰ گل به ثمر رساند. این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت و مردم خیلی انتقاد کردند. ما باید از او حمایت کنیم. همه باید از او حمایت کنند تا به سطح سال گذشته بازگردد.

انتقادات هواداران؟
انتقاد همیشه وجود دارد اما فکر می‌کنم هواداران همیشه پشت ما هستند. وارد الدترافورد می‌شویم و حمایت را حس می‌کنیم. چهارشنبه تشویق‌ها بلندتر از چیزی بود که همیشه شنیدم. ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد.

وضعیت مصدومیت میسون مونت؟
او بعد از یک آسیب‌دیدگی جزئی دوباره به تیم اضافه می‌شود و برای بازی با برنلی آماده خواهد بود.

لوک شاو، لیساندرو مارتینز و آنتونی مارسیال به بازگشت نزدیک هستند؟
بله، فکر می‌کنم همه آنها را در همین فصل دوباره خواهیم دید. همه به تمرین روی چمن برگشته‌اند. هفته آینده آنها باید به تمرینات تیمی بروند و می توانند برای هفته‌های آخر در دسترس باشند. آنها به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟